Toon posts:

parallel printerpoort acer aspire m5640

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Hoe kan ik mijn hp 2000c printer 25 polig parallel aansluiten op e computer.
De 'user quick reference manual' verwijst naar een op de achterzijde staand printericoontje , maar zie dit niet.
Waarschijnlijk een 9 polige poorttype? Zie wel de monitor en seriële poort.
Waar o waar moet ik zoeken?
En zo niet wat is dan het alternatief?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En wat heeft dit met Windows te maken? :)

Sterker nog, jouw manual en specificatiesheet voor je laptop die je bij de leverancier kan inzien kan je al prima vertellen of er een printerport (25pins) op zit.
Waarom je in een forumonderdeel wat uitsluitend over Windows Client operating systems gaat vragen waar je moet zoeken ontgaat mij een beetje :)

Let eens wat beter op waar je je topic neerzet? de Registratievoorwaarden / korte FAQ kan je dan op weg helpen.

Ik verplaats je topic nu naar de meest logische hoek ( Complete Systemen & Laptops ) maar ik kan je geen garantie geven over de levensduur van je topic ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mevrouw,
'"Vriendelijke" reactie van U. Jammer dat u op deze manier een 'nieuwe' echter onervaren gebruiker welke om hulp van uw forum vraagt, zo 'terecht wijst'
Met vriendelijke groet
pwdg

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Geachte mevrouw pwdg,

Als U gewoon even de handleiding van de computer erbij pakt kunt U zien of er een printerpoort opzit. Sterker nog achter op de computer kunt U ook gewoon even kijken. Daarnaast is dit geen hulpforum weet U, echter een discussieforum waar ook vragen gesteld mogen worden. Hierbij verwachten wij echter een hoge mate van inzet en kennis over de technologie waarover gesproken wordt.

Jammer dat U niet tevreden bent met deze service. Misschien een tip om toch maar eens de forumregels door te lezen voor de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Alex

groeten doen we op GoT niet aan!

[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 27-09-2008 12:37 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:42
alt-92 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:36:
maar ik kan je geen garantie geven over de levensduur van je topic ;)
Hier geldt garantie tot aan de voordeur 8)

Beste pwdg,

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.