Als ik vroeger (hoogstwaarschijnlijk voor de laatste upgrade) op een link in de tracker klikte opende er bij mij een nieuw window/tab. Nu niet meer. Is dit een bewuste keuze? Kan ik dit veranderen?
Welke tracker bedoel je nu? Want voor de layout-wisseling was er een heel ander soort tracker op het forum.
Uiteraard de tracker van de FP.
Ik zal het even grafisch weergeven, dan onstaat hier i.i.g. geen discussie over:
Ik zal het even grafisch weergeven, dan onstaat hier i.i.g. geen discussie over:
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 11:34 ]
Hij opent hier nog gewoon in een nieuw venster hoor.
Ik heb het geprobeerd in Chrome en voor alle zekerheid ook nog maar even in IE6 en in beide browsers werkt het bij mij dus niet meer.
Maar dat is alleen op het forum en ik heb het dus over de FP (staat bij mij wel aan overigens).Wiethoofd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:59:
Controleer je voorkeuren eens of je nog wel ingeschakeld hebt staan dat een link automatisch opent in een nieuwe tab.
Voor zover ik weet gingen links vanaf de tracker nooit naar een nieuw venster. Zou ook vreemd zijn want het is een van de navigatie middelen van de site
Wellicht had je een of andere instelling in je browser waarmee je dat deed?
Mocht je alternatieve oplossingen geen probleem vinden: klik erop met je muiswiel, dan wordt het ook in een nieuwe tab/nieuw venster geopend
The devil is in the details.
Ja snap ik maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om hier elke x over na te denken.Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:08:
Mocht je alternatieve oplossingen geen probleem vinden: klik erop met je muiswiel, dan wordt het ook in een nieuwe tab/nieuw venster geopend
Links uit tracker openden voor zover ik me kan herinneren tot voor kort in alle browsers in nieuw window/tab, ik vraag me gewoon af of dit bewust veranderd is door de devvers van T.net.
Interne links uit de tracker (dus die linken naar tweakers.net zelf) werden altijd al geopend in hetzelfde venster, externe links, zoals tweakblogs en Fok enzo openen in een nieuw venster/tab.
Naar GoT niet hoor...Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:13:
Interne links uit de tracker (dus die linken naar tweakers.net zelf) werden altijd al geopend in hetzelfde venster, ....
Ik heb GoT niet in m'n tracker staan, dus dat heb ik nooit geprobeerd, maar ik gok erop dat dat met de samensmelting van GoT en de FP te maken heeft
Links naar GoT vanuit de tracker openen inderdaad niet meer in een nieuw venster, dat is een bewuste keuze en geen bug.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()