Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet modem

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Verwijderd

Topicstarter
Help!!!!!!!!!!!!

halo allemaal

wie herkent dit.

ik had internet provider speedlinq en gebruikte het modem speedtouch 706 daar mee kon ik bellen via internet en gebeld worden ook van uit KPN. nu is speedtouch telfort geworden en ik kreeg een zyxel p-2602..modem en nu kan ik alleen bellen en gebeld worden via telfort en op het nummer van KPN krijg ik hellemaal geen reactie daar voor heen kon het wel over het zelfde lijn kreeg ik gesprekken binnen van telfort en KPN. ( ik krijgt het meeste telefoontjes binnen over kpn lijn ) naar tuurlijk kan ik het KPN af laten sluiten maar als het internet uitvalt dan ben ik niet berijkbaar en kan ook niet naar provider bellen voor storing enz.
weet iemand met welke van het modem zyxel ik wel met telfort als KPN telefoon kan gebruiken.

ik kan wet twee telefoon appart aansluiten maar dat is niet de bedoeling.

graag alleen serieuse reactie a u b.

alvast bedankt

gr

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De Speedtouch 706 kon zowel PSTN ("normale" telefonie) als VOIP verbindingen maken en kon hier automatisch tussen switchen. De Zyxel P-2602 kan dit niet. Dus je moet óf een ander modem aanschaffen óf een tweede telefoon aansluiten na de splitter.
Als jij nou de volgende serieus je best doet om standaard Nederlands te schrijven dan wil ik het overwegen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:52

Speedmaster

Make my day...

Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:00:
De Speedtouch 706 kon zowel PSTN ("normale" telefonie) als VOIP verbindingen maken en kon hier automatisch tussen switchen. De Zyxel P-2602 kan dit niet. Dus je moet óf een ander modem aanschaffen óf een tweede telefoon aansluiten na de splitter.

[...]

Als jij nou de volgende serieus je best doet om standaard Nederlands te schrijven dan wil ik het overwegen.
Sterker nog je Speedtouch werkt gewoon op je Telfort lijn.
Je hoeft zelfs niets te veranderen. Dus wat is je reden om de zyxel te gebruiken

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tuut-Tuut schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:38:
[...]

Sterker nog je Speedtouch werkt gewoon op je Telfort lijn.
Je hoeft zelfs niets te veranderen. Dus wat is je reden om de zyxel te gebruiken
nou ik heb t bij een famillie lid gehad dat hun oude 546 NIET meer werkte op de lijn.. de Zyxel werkt wel op de lijn :?

zelfs met de instellingen overnemen uit de Zyxel etc leverde wel DSL signaal op maar IP basis was er helaas NIKS mogelijk :(

404 Signature not found

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:52

Speedmaster

Make my day...

SMSfreakie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:04:
[...]

nou ik heb t bij een famillie lid gehad dat hun oude 546 NIET meer werkte op de lijn.. de Zyxel werkt wel op de lijn :?

zelfs met de instellingen overnemen uit de Zyxel etc leverde wel DSL signaal op maar IP basis was er helaas NIKS mogelijk :(
Er zit ook verschil tussen een 546 en een 706/716.
Sluit hem aan en draai de configwizard van de speedtouch site en ik weet zeker dat de verbinding werkt als een zonnetje. Enige probleem kan zijn dat je het MAC adres misschien moet klonen maar ook daar zijn de nodige instelleingen voor de vinden, tenslotte is google je vriend >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Speedmaster op 27-09-2008 21:21 ]

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tuut-Tuut schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:20:
[...]

Er zit ook verschil tussen een 546 en een 706/716.
Sluit hem aan en draai de configwizard van de speedtouch site en ik weet zeker dat de verbinding werkt als een zonnetje. Enige probleem kan zijn dat je het MAC adres misschien moet klonen maar ook daar zijn de nodige instelleingen voor de vinden, tenslotte is google je vriend >:)
voip gebruikte die toch niet maar goed.. die zyxel is toch een leen ding? want t ding wordt wel LOEI LOEI LOEI heet :p

404 Signature not found

Verwijderd

Je kan je KPN nummer overlaten nemen door je provider, waarbij deze gekoppeld wordt aan je VolP account.
Neem dus contact op met Telfort(?).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 10:14 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 10:50:
Help!!!!!!!!!!!!

halo allemaal

wie herkent dit.

ik had internet provider speedlinq en gebruikte het modem speedtouch 706 daar mee kon ik bellen via internet en gebeld worden ook van uit KPN. nu is speedtouch telfort geworden en ik kreeg een zyxel p-2602..modem en nu kan ik alleen bellen en gebeld worden via telfort en op het nummer van KPN krijg ik hellemaal geen reactie daar voor heen kon het wel over het zelfde lijn kreeg ik gesprekken binnen van telfort en KPN. ( ik krijgt het meeste telefoontjes binnen over kpn lijn ) naar tuurlijk kan ik het KPN af laten sluiten maar als het internet uitvalt dan ben ik niet berijkbaar en kan ook niet naar provider bellen voor storing enz.
weet iemand met welke van het modem zyxel ik wel met telfort als KPN telefoon kan gebruiken.

ik kan wet twee telefoon appart aansluiten maar dat is niet de bedoeling.

alvast bedankt

gr
Je antwoord is gegeven, maar eigenlijk was dit gewoon te vragen aan de helpdesk van je provider of even wat lezen. Die functie heeft de ZyXEL dus niet, dus of dat niet (meer) gebruiken of terug naar je Speedtouch qua gebruik of je nummer naar Telfort laten porteren vanaf KPN door Telfort.

Volgende keer graag even zelf kijken/lezen, geen groetjes onder je post en niet beginnen met HELP!!!. En waarom vragen om een serieuze reactie, we zijn allemaal serieus op GoT :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.