Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Quick reply in style van frontpage

Pagina: 1
Acties:

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Allereerst goed werk met de nieuwe layout, het forum en frontpage zien er nu echt uit als 1 goed gestyled geheel d:)b

1 kleine opmerking echter (en nee het is een keer niet de reply knop of de pagina nummers onderaan, de quick reply en "lees verder" link voldoen prima :P )

Maar is het met het oog op het gelijk trekken van zowel de frontpage als het forum niet handiger om op het forum de zelfde style quick reply te gebruiken als op de frontpage ?
Zo iets dus :
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/excyle/Quick%20Reply.png

Ik denk dat dit bij een hele boel mensen ook gelijk de "noodzaak" van de reply button onderaan weg neemt, gezien je op deze manier de meest gebruikte opties gelijk bij de hand hebt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat zou de quickreply ook een stuk massiever maken, plus dat het dan feitelijk geen 'quick' reply meer is (en ook de 'check images' er eigenlijk in moet zitten).

Intentionally left blank

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Daar zou ik persoonlijk niet zo heel veel problemen mee hebben gezien je dan wel gelijk een aardig stuk functionaliteit er bij hebt ten koste van een paar pixels in de hoogte, maar ben het wel met je eens dat het dan gewoon een "reply" word in plaats van een quick reply.

Blijft wel staan dat de "Verstuur bericht" knopjes etc wel in de zelfde style zouden kunnen, dan heb je in elk geval weer iets meer consequent het zelfde met de frontpage (was meen ik ook los ergens gemeld)

edit:

En je zou eventueel wat in de knopjes kunnen gaan snoeien (veld groter maken, subscript, superscript en doorhalen bijvoorbeeld weg en je zit al aardig richting de huidige hoogte) .. hoewel het dan weer niet het zelfde ding is als op de frontpage zal je er denk ik alsnog een groot aantal van de mensen die nu "vragen" om een reply button onderaan er gelukkig mee maken

[ Voor 32% gewijzigd door eXcyle op 27-09-2008 00:53 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je twee knopjes naast elkaar zet hoeft de hoogte ook niet groter te worden en lever je geen functionaliteit in. Mij lijkt het op zich ook wel handig. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.