Toon posts:

Vraagje Mi4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een tijdje mi4 compleet geinstaleerd(1133mb)en waarom heeft ie dan nog de cd-rom nodig?
mischien een domme vraag maar ik zou
het toch wel ff willen weten

alvast bedankt

trouwens:mi 4 is nog steeds een tof spel..
laatst ff deel 3 op mn cpu gezet maar die is ook zwaar tof!!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Waarschijnlijk alleen voor controle (of je echt wel de CD hebt en niet alleen een illegale full-install) :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan je trouwens ook die nummers
die op de cd staan afspelen??gewoon in windows?

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
Je kunt de nummers op de cd afspelen door ze te converteren naar mp3, kijk anders eens op http://scummbar.mixnmojo.com/ daar staan allerhande tips en progjes mbt mi enneh dat cd probleem hen ik *ahem* creatief opgelost..

"Better ask questions before you shoot"

• Symbi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 10:31
Gewoon een patch downloaden, van [url="htttp://www.megagames.com"]htttp://www.megagames.com[/url] ofzo. Dan hoef je die CD er nooit meer in te doen :)
Btw. MI4 is niets vergeleken bij MI3!

never eat yellow snow

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:48 schreef Th3_Pr0Ph3t het volgende:
Gewoon een patch downloaden, van [url="htttp://www.megagames.com"]htttp://www.megagames.com[/url] ofzo. Dan hoef je die CD er nooit meer in te doen :)
En MI3 schijnt volgens de echte kenners weer niets vergeleken met deel 1 en 2...
Ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met MI4. Nog geen tijd voor gehad.:)

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:48 schreef Th3_Pr0Ph3t het volgende:
Nou ik vind Mi4 toch zwaar melig hoor. En voor patches kun je beter hier naar toe gaan.

Verwijderd

Ik heb laatst ook een foutje ondekt:als ik op lucre island ben en dan dat poppetje met all die ingewanden in de 'lake'loslaat dan gaat ie zwefen haha check zelf maar
Pagina: 1