Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alice admin wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Wie kan mij vertellen met welke username/wachtwoord combinatie ik in mijn CopperJet 1616-2P kan inloggen als WebAdmin? Ik heb een abonnement bij Alice, en kennelijk zijn de meer geavanceerde opties gelockt met een ander wachtwoord dan de standaard user/user die Alice wel prijsgeeft.

Ik heb al gezocht op Internet en kwam op een forum 'bb@l1cE322' tegen als wachtwoord, maar dat werkt bij mij niet (was ook een post uit 10-2007).

Wie weet hier meer over? Ik wil graag de volledige toegang over mijn router...

Verwijderd

admin
admin

is standaard maar toch al geprobeerd?

------------------

op een forum van februari 2008 kom ik dit tegen

gebruikersnaam: admin
wachtwoord: bb@l1cE322

(ook al heb je dit al geprobeerd heb je ook gelet op de HOOFLETTER e in het wachtwoord?)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 22:19 ]

• Acolyte
admin / admin is het dus niet, dat heb ik als eerste geprobeerd.

Op de google pagina's wordt ook altijd gesproken over admin / admin. Dat is het dus niet.

Verwijderd

log in als normale user op de alice router en

Ga naar http://172.19.3.1/configu...t_user.html?ImUsers.admin en kijk vervolgens in de bron van de pagina. Hierin staat een waarde admin:password Value "####"
Nu kun je inloggen als admin (Super user)

172.19.3.1 (is jouw router ip)

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 22:40 ]

• Acolyte
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:33:
log in als normale user op de alice router en

Ga naar http://172.19.3.1/configu...t_user.html?ImUsers.admin en kijk vervolgens in de bron van de pagina. Hierin staat een waarde admin:password Value "####"
Nu kun je inloggen als admin (Super user)

172.19.3.1 (is jouw router ip)
You do not have permissions to access this page.
Log off and login as a user with sufficient rights.

Krijg ik wanneer ik de link open. Ik ben ingelogd als user.

Als ik zelf navigeer naar de link als user in mijn admin panel, dan krijg ik alleen de user te zien, ook in de bron. Er wordt geen vermelding gemaakt van de admin account...

Verwijderd

Dan moet je volgens mij het modem gewoon hard-resetten. Het default wachtwoord is volgens mij dan omgezet naar een ander WW. Dat krijg je er alleen uit met een hard-reset, met alle instellingen verloren.

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 16:34
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:07:
Dan moet je volgens mij het modem gewoon hard-resetten. Het default wachtwoord is volgens mij dan omgezet naar een ander WW. Dat krijg je er alleen uit met een hard-reset, met alle instellingen verloren.
Maar ben je dan niet alle instellingen (ADSL instellingen, inbelnaam enzovoorts) van Alice kwijt..?

Probeer dit wachtwoord eens bb@l1cE322

[ Voor 4% gewijzigd door wigwam op 28-09-2008 15:40 ]

Verwijderd

Jup. Maar dat is het risico van een hard reset :) Eventueel noteren of opzoeken.

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
De Alice modem is 'factory-defauls' geconfigged met alle alice instellingen, een reset zal dus niet leiden tot het verlies van al je gegevens. Maar: er is al een speciaal Alice topic.. wellicht is het handiger om dit soort vragen daar te stellen? :)

• comatoast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 11:41
Ik liep zojuist ook tegen dit probleem aan als verse Alice klant, raar dat de admin-pass nergens genoteerd staat of doorgegeven wordt maar dit wachtwoord bb@l1cE322 werkt bij mij in ieder geval wel.
met gebruiker admin

alsnog bedankt voor het posten dus allemaal!
Pagina: 1