dane geheugen

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
heb net 128 mb dane geheugen pc133 cas 3 geheugen besteld. Heb gevraagd of ze ze met infineon chip wilden leveren. Hoop dat ze dat ook doen.

Wie van jullie heeft dane geheugen met infineon chips en hoe hoog wil die op cas 2??

kosten trouwens maar 130 piekies (cheapo)

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Je weet nooit wat voor chip er op zit en de winkel kan dat niet zomaar bepalen, maar Dane Elec is A kwaliteit, dus zal vast wel goed zijn.

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Heb zelf net 256mb Dane-Elec gehaald (weekje of 2 geleden) Zat Hyundai op. Is dus ook een kans.

Verwijderd

Heb Dane-Elec PC-133 cas3 draait op cas2, hoe hoog weet ik nog niet.
Trouwens Bendertino als die winkel die modules besteld bij dane kunnen ze zeggen dat ze infineon willen en dan krijgen ze dat ook.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:15
2x 128mb pc100 samsung chippies :) draait 133 cas2 :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb Dane elec met Toshiba chips. 146 mhz cas2 trok ie net niet :(, misschien i/o voltage nog iets verhogen >:)

Overigens 146 mhz cas3 trekt ie wel 'gewoon' >:)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Heb Dane's (2*256MB) met Toshiba chips. Dit draait met normaal gebruik prima op CL222, maar wanneer er flink wat 3D geweld op los wordt gelaten crashed de game. Op CL333 heb ik geen last van crashing gamez. Wellicht is het een combinatie-probleem tussen BX@133, RAM en de oc'ed Matrox.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde geheugen i.c.m. infineon chips, werkte zo ver alsik getest heb goed op 140Mhz CAS2, turbo timings. :Y)

Helaas is mijn andere DIMM maar 64mb PC100 :(

Echte aanrader dus....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb het ook met infineon chips, maar niet geprobeer op Cas 2, want herb er ander geheuegen naaste draaien van Winbond, weet niet of dat het trekt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1