Toon posts:

[Vista] Toetsenbord doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Op mijn pc heb ik Windows Vista Home Premium geinstallerd een OEM versie geleverd bij mij computer.
Zoals iedereen weet heeft Vista verschillende thema's Classic, en Aero aan en uit.

Als ik de thema instell op classic of ik zet de Aero uit. Kom het voor dat wanneer ik "Hallo" typ dat er opeens hhhhhhhhhhhhhallo verschijnt op mijn scherm. Het lijkt op een input error van mijn toetsenboard. Ik gebruik een Logitech G15 Versie 1 Toetsenboard.

Maar wat ik al zei wanneer ik mijn thema instel op Classic of Aero Theme uitschakkel dan krijg ik zo af en toe meer letters dan dat ik werkelijk typ. Weet iemand waar dit aan kan liggen en/of weet iemand een oplossing voor mijn probleem.

Het is vooral hinderlijk tijdens het Chatten en werken in office.

Conclusie:
Wie kan mij helpen of mij een oplossing geven. hoe ik kan verkomen dat mijn letter zich herhalen tijdens het type ?

P.S Ik heb dit probleem niet wanneer ik Aero inschakkel. Maar als ik deze thema uitzet zijn mijn prestaties altijd hoger en beter

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Doet je keyboard dit daadwerkelijk alleen in Windows? Test het voor de zekerheid even in een ander OS (Ubuntulive bijvoorbeeld). Komt het daar niet voor, dan lijkt het me toch een specifieke Windowsissue en lijkt me het topic beter in WOS passen :).

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet niet waar het aan licht. Maar ik heb nog een probleem tegengekomen.

Ik ben weg gegaan van mijn pc 1 of 2 uur en ik kom terug werkt mijn muis het niet meer, stop ik hem in een andere USB slot werkt hij weer normaal. Doe ik hem daarna weer in de oude USB slot dan reageert mijn muis niet

En dit moet een Input/Output error zijn.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
Ik had dit probleem met mijn vorige Logitech keyboard toen ik net een nieuwe PC had, heb dit probleem opgelost door een nieuw keyboard te kopen (Logitech G15 blauw) :P

Kijk eens naar CPU gebruik tijdens dit probleem en heb je logitech setpoint (welke muis heb je?) en de keyboard profiler erop staan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:42:
ja ik weet niet waar het aan licht. Maar ik heb nog een probleem tegengekomen.

Ik ben weg gegaan van mijn pc 1 of 2 uur en ik kom terug werkt mijn muis het niet meer, stop ik hem in een andere USB slot werkt hij weer normaal. Doe ik hem daarna weer in de oude USB slot dan reageert mijn muis niet

En dit moet een Input/Output error zijn.
Maar test het eens met een livelinux distro, dan weet je of het hardware of software is.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt 2e keer dat ik hier iets vraag. ga geen linux installeren voor alleen een test :S

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21
Daarom heeft Terw_Dan het over een live CD, zoals bijvoorbeeld Knoppix :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:24

Thandor

SilverStreak

Inderdaad :). Een LiveCD van Linux hoef je niet te installeren. Deze kun je direct opstarten van de CD en is dan meteen klaar om mee te testen.

LiveCD's zijn er in vele soorten en maten te vinden. Zelf gebruik ik zo goed als altijd Ubuntu :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1