Toon posts:

Diablo II of Alice?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke is het mooiste om te spelen. Ik hou van een spel waa ik weken over doe om uit te spelen en waar je ook nog een beetje bij na moet denken (DeusEx!!!).

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

Alice = God.

Maar bij allebij kun je je hersens uitzetten, vergeet het puzzelen (tenzij je net zo'n drol als they_killed_the_paus bent :)).

Verwijderd

Hoi

tip. als je van deuxes houdt, ik heb hem zelf ook gespeelt, uitgespeelt, in 5 dagen en het was super tof, maar als je een spel wilt kiezen om daarna, te spelen, probeer dan RUne. dat is super tof, en had ik ook uitgespeelt binnen 5 dagen, maar is wel cool echt cool. Als ik jouw was zou ik daar eens naar kijken... *D*D*D

Verwijderd

alice is leuker imo, maar misschien komt dat omdat ik niet zo van rgp hou.

Alice is ook 10x mooier....

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Alice is echt lekker ziek, die moet je gespeeld hebben >:)

Verwijderd

Inderdaad Alice is goed!!!

Verwijderd

Tribes2

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 16:16 schreef Sp1ke het volgende:
Tribes2
Doh!! :9~

Verwijderd

diablo 2 is alweer zo'n beetje oud alice schijnt wel goed te zijn als ik het zo lees hehe

(Mechwarrior 4 ;) )

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 10:52
alice is mooi, maar makkelijk. Hitman is cooler, veel nadenken!!

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 16:48 schreef marsian het volgende:
alice is mooi, maar makkelijk. Hitman is cooler, veel nadenken!!
nadenken bij Hitman :?
gewoon logisch denken...

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 10:52
zeker nog maar 1 level gespeeld!! mij maak je niet wijs dat je gewoon ff door het spel heen loopt!zeker zijn er ook makkelijke levels, maar je moet zeker nadenken!!

Verwijderd

Ik moet marsian, zeker gelijk geven ik heb hitman, uitgespeelt, en je komt er niet uit, zonder toch wel na te denken. Als je gewoon dom weg speelt red je het zeker niet!

Maar nu ff, over diablo2 of alice.

ik heb zelf, met diablo2, alle 5 characters, uitgespeelt, op alle levels, normal, nightmare, en hell, maar op een gegeven moment, is dit zeer saai. Ik heb alice, even bekeken en ziet er zeker leuk uit.*D

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zeker weten Alice

They made me do it.

Verwijderd

Diablo wordt snel eentonig hoor......

Maar je kan er wel weken mee bezig zijn, omdat het verslavingsgehalte zo hoog ligt.

Alice is inderdaad best wel spectaculair... maar je geeft aan dat het jou om de duurzaamheid gaat. Dan ben je bij Diablo toch echt wel een stuk beter af.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

DIABLO II
rules echt !!
ik speel het nu al ongeveer een half jaar met zeer veel plezier
(op het begin is het allemaal wel ff snappen....maar dan.......................)
[edit]
het duurt heeeeel lang voordat je diablo2 hebt uitgespeeld op HELL (hoogste niveau) (zonder hulp van mensen van level 90 of hoger ;) )

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Probleem met alice is dat het single player only is. je kan het op 3 moeilijkheidsgraden uitspelen, en dat is het. Heb het zelf nu 1 keer uitgespeeld, en ga het denk ik nog wel een keer doen, maar dan niet meer gok ik zo.

Diablo2 heb ik met een paladin uitgespeeld op hell dif (lvl 60+ nu) 2 keer met een barbarian (1x sword, 1x maul), online speel ik het niet al te veel, maar toch ook weer uitgespeeld (paladin) en nu ben ik met een sorceres aan het spelen. Diablo2 is dus zeker duurzamer, en online spelen is echt leuk met een grote groep lui. Alice is wat dat betreft totaal niet duurzaam, maar het is wel 10 keer mooier.

Ga maar na. Diablo2 heb ik al maanden, speel het nog regelmatig, de amazone en necromancer nog niet eens geprobeerd, en strax komt er een uitbreiding (of issie eral?) :P Diablo2 dus all the way als je voor duurzaamheid gaat.

Of doe UT, speel ik al sinds de demo er was.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Hi all,

Ik zou persoonlijk voor DII gaan. Degene boven mij heeft het eigenlijk al verteld maar diablo is veel duurzamer. Heb het spel ook en ik heb eigenlijk alleen nog maar met de paladin gespeeld. Ik heb het spel vanaf de eerste dag dat ie uit kwam. En ik ben er sinds kort weer mee begonnen , dit keer met een necro. Ik speel het wel online wat natuurlijk het spel ook weer verlengt.
Ik heb Alice daarentegen ook gespeeld en moet zeggen dat het grafisch goed in elkaar zit. Het nadeel is wel dat het linear is. Met Diablo op het net kun je gewoon spelen wanneer je zin hebt en nog kiezen welke act ook. En geloof me , er is niets zo verslavend als de tocht naar mooie en mooiere wapens....

Groeten van een Pal lev 67

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ik heb DII maar gekocht. Net als wat sommige al zeiden daar ben ik een beetje bang voor bij Alice: dat het rechtlijning is. Opzich is dat niet erg, maar ik heb nu weer even zin om weken op te gaan in een spel.
UT en RA2 doe ik al bijna niet meer, want dat heb ik te vaak gedaan. Rune zal ik ook eens na kijken.
Groeten ;)
Pagina: 1