Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google
Grotere kans dat het iets met cpu-belasting heeft te maken en dat daardoor de spoelen op je mobo gaan trillen.
Dus probeer het geluid eens te lokaliseren.
Dus probeer het geluid eens te lokaliseren.
Grote kans dat het inderdaad dat is. De tweede verdachte is je videokaart aangezien voor scrollen en andere zaken je videokaart ook aangesproken wordt. Zet de hardwareversnelling in Windows maar eens uit en je zal zien dat het scrollen van een webpagina ineens veel langzamer gaat
Verwijderd
@ajhvdb:
dat brommende geluid had ik ook met mijn gloednieuwe MSI P45 Plt. bord.
Bij alles wat ik deed klonk een zacht gebrom; bewegen van de muis, aanklikken, scrollen, etc..
Het probleem lag bij de interne geluidskaart (Realtek ALC888).
Standaard staat stereo niet aangevinkt bij de eigenschappen van de Realtek, nadat ik dit zelf had gedaan was alle brom weg
Ik kwam hier per toeval achter omdat ik op zoek was naar een oplossing om Bioshock te voorzien van geluid in Vista Premium (vaak gehoord probleem).
Succes!
dat brommende geluid had ik ook met mijn gloednieuwe MSI P45 Plt. bord.
Bij alles wat ik deed klonk een zacht gebrom; bewegen van de muis, aanklikken, scrollen, etc..
Het probleem lag bij de interne geluidskaart (Realtek ALC888).
Standaard staat stereo niet aangevinkt bij de eigenschappen van de Realtek, nadat ik dit zelf had gedaan was alle brom weg
Ik kwam hier per toeval achter omdat ik op zoek was naar een oplossing om Bioshock te voorzien van geluid in Vista Premium (vaak gehoord probleem).
Succes!