Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:59
Ik ben op zoek naar een boek om te leren hoe de iPhone SDK (en cocoa?) in elkaar zit, heb wel ervaring in o.a java, php en VB. Heb eigenlijk geen ervaring met objective c.

Wat is een goed boek? Had wel een boek van o'reilly gevonden, maar deze kwam pas eind dit jaar uit. Het gaat om de 'officiele' applicaties die ik wil maken, dus zonder jailbraken en dergelijke.

Wat vinden jullie een goed boek?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Echte iPhone SDK boeken zijn er niet, dat staat de NDA niet toe, gisteren stond er op tuaw.com nog een mooi stukje over. Ik raad je het boek programming Cocoa Programming for Mac OS X van Aaron Hillegass aan. Dat is waar ik nu in bezig ben en ik merk dat ik er veel van leer.

[ Voor 26% gewijzigd door Jeroen Sack op 26-09-2008 22:00 . Reden: Ik moet niet meer posten vanaf een iPhone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen Sack schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:28:
Echte iPhone SDK boeken zijn er niet, dat staat de NDA niet toe, gisteren stond er op tuaw.com nog een mooi stukje over. Ik raad je het boek programming Cocoa Programming for Mac OS X van Aaron Hillegass aan. Dat is waar ik nu in bezig ben en ik merk dat ik er veel van leer.
Dat boek raad ik ook aan :)

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Eeeen same here. Eigenlijk is het boek van Aaron het enige echt goede boek wat Cocoa programmeren betreft (vanuit een begin dan). Het heeft wel een stijle leercurve en er wordt van je verwacht dat je al weet wat programmeren is en liefst ook nog een beetje ervaring in C of Java. Als je dat niet hebt, is het aan te raden ook nog een boek erbij te nemen die de basis-zaken van C uitlegt.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:59
3 aanraders is scheepsrecht, besteld @ bol.com :)

Nu hopen dat ik het snel oppak :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox