Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe layout, geen afmelden knop meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hey,

Ligt het aan mij, of is er gewoon nergens een afmeld knop meer? Ik kan niet meer uitloggen als ik op de site zit. My TNET kan wel uitgelogd worden, alleen dat geld dan niet voor het forum (aangezien ik net "uitgelogd heb" en toch hiero post...)

Dus, zoals de breadcrumb zijn er meer dingen verdwenen lijkt het me :P Ik wil de nieuwe layout wel een kans geven, maar dan moet het niet te veel tegen zitten.

ps. ik wist niet waar ik anders mijn beklaag moest plaatsen als hier, mijn excuses als het verkeerd staat.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

MY TNET >> uitloggen

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb het net even getest, maar bij mij gaat het uitloggen via my tnet iig wel goed (als in: ben dan ook uitgelogd op het forum)

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

De logout via my.tnet is site-wide, als je denkt dat daar toch een bug zit kijk dan even of je het kan reproduceren. Vooralsnog kan ik hier weinig mee.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.