Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BSOD tijdens installatie Vista Ultimate x64*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand eenig idee wat het probleem is

ik probeer windows vista ultimate 64bits te installeren maar kom niet veder dan de BSOD na het laden van de dvd informatie die die nodig heeft voor de installer teladen

krijg deze BSOD ( 0x00000050 ) ik heb al de memtest gedaan maar er sijn geen errors in me geheugen.

en heb de laatste driver van grafische kaart geinstalleerd 178.13 en ook van geluidskaart van realtek R2.04

en de laatste updates van windows update binne gehaald maar probleem niet opgelost.
wat sou het probleem kunne zijn wat voordoet bij de installatie van windows vista ultimate 64bits

Mvg. Pascal den Haag

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 16:32
Volgens mij hoort dit thuis in Clients. Kan het niet met de Sata drivers te maken hebben? en wat zijn je System Specs. is het een OEM of Retail?

Verwijderd

Topicstarter
mijn specs sijn

Core 2 duo E8400
4 x 1 gb dd2 6400
500 Gb Sata2
9600GT 512mb
Msi p965 Neo-F V2

en OEM versie van windows vista ultimate 32 bits
en Retail versie van windows vista ultimate 64 bits ma dese krijg ik niet geinstalleerd

hoe installeer je die driver voor sata eigelijk?

mijn pc geeft nix aan dat er iets niet geinstalleerd is.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat doet je bewegen dit in een Server-forum te plaatsen?
Windows Clients > Windows Servers en Server-software
Zou je je tekst ook even door een spellchecker willen halen? Het woord sijn bijvoorbeeld had ik voor vanochtend nog niet eerder gehoord ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor me lopheid dat ik hem in de verkeerde forum heb geplaats...
maar weet iemand wat het probleem is van mij??

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Begrijp ik nou goed dat je probeert te upgraden van OEM naar Retail? Waarom niet gewoon een volledig nieuwe install?

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Edmin schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:18:
Begrijp ik nou goed dat je probeert te upgraden van OEM naar Retail? Waarom niet gewoon een volledig nieuwe install?
Behoud van data zonder de inspanning van een back-up maken?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Da's leuk, maar als het niet lukt zonder tegen BSODs aan te lopen, probeer je toch iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
ja eigelijk wel wnt ik heb geen andere hardeschijf waar ik een backup kan make en heb geen ruimte op me hardeschijf voor een backup teplaatse wnt heb me 500 gb bijna vol zitten aan games en muziek en software die ik wil behouden..

ma ik snap nog steets nie waarom ik een Bsod krijg bij installatie van windows vista ultimate 64bits..

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haal eens twee DIMM-etjes eruit en installeer met slechts 2GB.

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:27:
Haal eens twee DIMM-etjes eruit en installeer met slechts 2GB.
dat heb ik al geprobeerd maar dat werk ook helaas niet .. :-(

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat soort info is wwel handig om direct in je TS te stoppen. Vertel eens precies welke stappen je hebt genomen om tot een oplossing te ko?en>

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:39:
Dat soort info is wwel handig om direct in je TS te stoppen. Vertel eens precies welke stappen je hebt genomen om tot een oplossing te ko?en>
heb die 2 andere dimm strips er uitgehaald en toen weer via dvd opstart maar geeft zelfde uitslag als normaal.
andere videokaart er in gedaan en toen geprobeerd en ander soort geheugen geprobeerd ma heeft allemaal zelfde uitslag.
Pagina: 1