Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Omwille van bepaalde omstandigheden heb ik besloten om van job te veranderen.
Ik zit vrij goed kwa Microsoft diploma's, dus dat is geen probleem.
Vermits ik nu voor klanten werk en dat 1 van de grootste oorzaken is waaom ik wil veranderen zoek ik nu eerder iets zonder klanten en een vaste werkplek.
Ik had dus gedacht aan systeembeheerder voor een vrij groot bedrijf (geen klanten meer, niet meer overal met de auto naartoe, iets minder stress)

Ik weet dat hier ook vrij veel netwerkbeheerders zitten, misschien kunnen jullie mij je ervaringen delen.
Een paar vraagjes:
- welk loon zou ik mogen verwachten/vragen? 27j, 10-tal MS examens gedaan, MCSA, ... en ongeveer 6j werkervaring.
- wat zijn de beter betalende sectoren? Chemie, petrolium?

wat zijn de ervaringen van andere systeembeheerders? doe je je werk graag, veel variatie, vrijheid, stress, ...?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Kan je dit niet uit dit topic halen? Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) (en voorgaande delen).
Let daarnaast op dat er zoveel variabelen zijn die invloed hebben op je salaris. Land/provincie/regio, wel/geen lease auto, branche, exacte taken (2 systeembeheerders kunnen heel verschillend werk doen; 1 kan verantwoordelijk zijn voor periodieke backups terwijl de andere een mission critical server beheerd)

En volgens mij zit jij in België? Dan kan je het - natuurlijk - niet 1op1 vergelijken met Nederland :)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:31:
Ik had dus gedacht aan systeembeheerder voor een vrij groot bedrijf (geen klanten meer, niet meer overal met de auto naartoe, iets minder stress)

- wat zijn de beter betalende sectoren? Chemie, petrolium?
Die waar veel stress, altijd ergens met de auto naartoe en veel klantencontact centraal staan ;)

offtopic:
Welkom op GoT! :)

[ Voor 38% gewijzigd door r0b op 26-09-2008 14:38 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik stel voor dat je eerst eens goed naar Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 8) kijkt en mocht je een specifieke vraag (inclusief wat voorwerk) hebben dat je daar met het juiste account dan een topic voor opent.

Dit topic is gesloten.