Toon posts:

iTunes blijft installeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft wel een PC installatie maar het betreft wel een Apple product vandaar hier geplaatst. ;)

Ik heb iTunes 8 op de PC geïnstalleerd (Vista) en ik heb iets geks. Zodra ik iTunes wil opstarten begint hij zogenaamd met voorbereiden en moet ik opnieuw opstarten. Oke, doen we dan maar. Ik start iTunes eer op en de hele riedel begint weer van voor af aan en zo blijft het maar doorgaan. Ik heb iTunes er vanaf gegooid en opnieuw erop gezet maar dezelfde ellende blijft maar doorgaan. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 14:22 ]

Verwijderd

Laat die troll voortaan achterwege.

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 27-09-2008 23:42 ]

Verwijderd

Misschien moet je de oudere versie eens proberen. Ik draai ook vista , over 3 weekjes weer normaal xp maar gewoon ik draai nu versie 7.0 ? of in ieder geval 7.xx En die werkt wel gewoon. Probeer dat maar eens als het dan niet werkt zou ik het ook niet weten.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:19
Probeer eens echt alles van itunes weg te donderen. Dus ook dingen in de registry etc. Eventueel een andere user aanmaken en kijken of het probleem zich daar ook voor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:43
Had ik eerst ook. Kwestie van een nieuwe directe snelkoppeling maken. Ga maar eens naar de iTunes installatiemap en start iTunes daar. Je zult zien dat ie dan niet begint met installeren. Dan even een nieuwe snelkoppeling maken en je oude vervangen.

Dit deed het hem voor mij :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:16:
Had ik eerst ook. Kwestie van een nieuwe directe snelkoppeling maken. Ga maar eens naar de iTunes installatiemap en start iTunes daar. Je zult zien dat ie dan niet begint met installeren. Dan even een nieuwe snelkoppeling maken en je oude vervangen.

Dit deed het hem voor mij :)
Geweldig. Dat werkt dus wel. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Thx, werkt voor mij ook! Vervloekte iTunes al bijna ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar een apple 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Was die eerste modbreak die je kreeg voor trolling een jaar geleden niet duidelijk genoeg? En daar schop je een topic voor omhoog. Ga asjeblieft ergens anders klieren, wil je?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.