vet Relaxed, lekker in de hand, geen gezeik met draden!
IK gebruik zelf al zolang ik computers heb al logitech muizen, ik heb net de mouseman cordless wheel gekocht en bevalt uitstekend.
OVer de ms kan ik geen oordeel geven, je kan nog bij de winkel ze effe proberen
Verwijderd
perfect!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Bij asci bv noemen ze de een: "optical wheelmouse 3btn" en de ander "mouseman wheel optical" .. nou zal die laatste wel die zijn die helemaal blauw is met dat oplichtende logotje en die optical wheelmouse zal dan wel die wat grijs/blauwe kleinere zijn maar erg duidelijk is het allemaal niet vind ik.
Iemand misschien ervaring met een van de 2 of beide? Welke zou fijner zijn?
Dan nog een vraagje, die helemaal blauwe (mouseman) heeft bij je duim nog een extra buttontje toch? Is dat erg handig? Kan je die normaal gesproken wel eigelijk altijd binden? Normaal gaan games en alles toch uit van 3 buttons? Dan zal die 4e wel niet herkend worden lijkt me.
Mijn Microsoft IntelliMouse Optical ligt perfect in de hand en is supergoed.
Logitech is brol !!!
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Waarom?
Omdat logitech muisjes de dagelijkse mishandelingen in bijvoorbeeld de faculteits
computer zaal en vergelijkbare plaatsen veel beter overleeft dan de microsoft muisjes.
Zonder staart?
Die staart van die muis valt mij veel te vaak terug achter mijn bureau, waardoor het niet lekker muist zonder de kabel weer terug te trekken.
Mijn volgende muis: Logitech optical cordless
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
En werkt nog als toen hij nieuw was. En zulke dingen kan je niet meer vinden in de puterwereld.Logitech dus. En mouseware schopt kont ook. Kan je gewoon je COM1 of PS/2 er aanhangen en installen zonder te rebooten.
Verwijderd
Mail me ff of page me als je interesse hebt
en who carez dat'tie een iets ander kleurtje heeft dan dat je graag zou willen. liever een lelijk kleurtje dan last van m'n pols! (yup, /me heeft rsi, stukke pols
)
-I am Jack's wasted life.
Maar ik heb ook nog nooit probs gehad met MS muizen. MS muizen hebben de neiging een iets grover uiterlijk te hebben vind ik...
Bij MS muizen slijt het logo er wel lekker snel af
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Over die van Logitech kan ik niets zeggen want die heb ik nog nooit gebruikt!
Aangezien het toch een kwestie is van persoonlijke voorkeur zou ik gewoon ff in de winkel vragen of je ze allebei ff mag proberen!
Oh en voor de mensen die denken dat een 'cord' niet uitmaakt. Geloof me, zonder cord is echt VEEL relaxter, je bent vrijer. Ik vind het nu gewoon irritant om met een draad-muis te werken.
Enig minpunt is dat je batterijen nodig hebt maar ja.. boeiend
Verwijderd
Juist! De aanschaf van een muis is een 100% persoonlijke keuze. Al dat gezemel verder hierboven moet je niet op afgaan, het is tenslotte jouw hand en die is uniek.Op maandag 06 augustus 2001 12:45 schreef klappie het volgende:
Aangezien het toch een kwestie is van persoonlijke voorkeur zou ik gewoon ff in de winkel vragen of je ze allebei ff mag proberen!
me toOp zaterdag 26 augustus 2000 13:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zou voor de Logitech gaan.
heb er zelf 1 ( draadloos ) van logitech en hij doet het fantaaaastisch
tis alleen een beetje klote als de batterijen opzijn en je bent max payne aan het doen ( 2 seconds to live.....) <:)
Verwijderd
IDD zeer fijne muis zeer tevredenOp zaterdag 26 augustus 2000 14:20 schreef RelaXXinG het volgende:
Koop de Logitech Cordless Mouseman Wheel. <BR>vet Relaxed, lekker in de hand, geen gezeik met draden!
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Afwisselend en zorgt voor minder RSI problemen...
Cogito Ergo Credo
Same here, heeeeeeeerlijk dingOp zaterdag 26 augustus 2000 15:10 schreef Grrrrrene het volgende:
Koop een logitech mouseman wheel optical, heb ik ook en ik heb nog nooit zo'n fijne muis gehad, wat is die gewone wheelmouse dan licht zeg!
Zou nu toch niks meer met draadje willen. En dat met die batterijen, gewoon 2 setjes hebben liggen met oplaadbare batterijen en als ze bijna op zijn verwisselen. Dan kan je het oude setje ontladen en weer helemaal opladen en ben je voor 2 maanden weer klaar.
Ad Astra Per Aspera
mijn ideale muis is een optical van logitech, die vage vormen van microsoft passen niet in mijn hand en dan gekloot om je muis te cleanen ben je dan ook van af
Verwijderd
LOL er was iemand voor mij met dit ICON :D:DOp zaterdag 26 augustus 2000 18:23 schreef whistler het volgende:
Heb die optische logitech wel te koop, nog geen week oud en helemaal goed nog!<P>Mail me ff of page me als je interesse hebt [afbeelding]
Verwijderd
Over dat welke er beter in de hand ligt??
Tja, dat is volgens mij gewoon je eigen keus hoor!! Ik zou zeggen probeer ze allebei uit!!
Verwijderd
Een optische zou natuurlijk nog mooier zijn
L8ers..
Ik heb ook op mijn werk en thuis de Logitech Cordless mouseman. Erg lekker ding.
Ook thuis een extra Logitech optical aan de linkerkant ivm RSI
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Idd gewoon proberen, want ook al is het leeuwendeel van de tweakers anti-MS, wil dat nog niet zeggen, dat de muis niet bij JOU past. Persoonlijk ga ik voor de optische Logitech muis, maar ook die MS optische muizen liggen niet slecht in de hand. Toch vind ik die Logitech net iets lekkerder.Op maandag 06 augustus 2001 13:44 schreef Archangel2001 het volgende:
Ik heb zelf die Intellieye Explorer van M$ en die vind ik zelf perfect!!
Over dat welke er beter in de hand ligt??
Tja, dat is volgens mij gewoon je eigen keus hoor!! Ik zou zeggen probeer ze allebei uit!!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Waarom?
- Optisch (blijft lekker schoon, glijdt fijner dan een muis-met-één-kloot)
- Supervorm (ik vind de andere Logitech's een beetje RSI-gevoelig. Zeker als je wat grotere handen hebt is een grote muis fijner IMHO)
- De vierde knop (kan via de software iedere toetsenbord-knop simuleren, dus ook handig voor FPS-games)
- Degelijk (dat vind ik het grootste nadeel van de MS-Explorer: die knoppen zitten zo los dat je ze haast een centimeter naar links en rechts kunt bewegen. Amerikaanse degelijkheid noemen ze dat
- Het blauwe ledje is cool
- 5 jaar garantie
- te modden (er zit een gewichtje in dat je eruit kan schroeven)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
dus test ze gewoon ff uit in de winkel en kies degene die het beste bij je past.
Die Nico en Rob schijnen behoorlijk Intelli te zijn.
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd

Deze muis maakt gebruik van een revolutinairre optische sensor en een digitale microprocessor. Een muisbal is niet langer nodig.
Speciale muis met IntelliEye-technologie
Fantastisch design
Oplichtende onderkant
Ergonomisch vormgegeven
De eerste echt denkende muis
Nooit meer de muis schoonmaken
12 keer sneller en nauwkeuriger
Muis of trackball : Muis
Aansluiting : PS/2 + USB
Aantal knoppen : 2
Optisch / Mechanisch : Optisch
Draadloos : Nee
Programmeerbare knoppen : Ja
Scrollwheel : Ja
Minimum systeemeisen : WIN95/98/2000/NT
Kleur : ZILVER/GRIJS
Links-/rechtshandig : Rechts
Ergonomisch ontwerp : Ja
Need i say more?
hij is nu 99piek bij dixons, (ik had er een tijd terug 150 voor gegeven)
btw: hij heeft 5 knoppen 2 links, 3 boven (als je scroll meetelt) en werkt ook onder me/xp
Suc6
Vertelte modden (er zit een gewichtje in dat je eruit kan schroeven)
Verwijderd
Als je een toetsenbord gaat kopen koop dan wel een logitech die typen zo heerlijk, je zou er gewoon voor je plezier een brief op gaan typen :9~`
Schroef hem maar es open! Bovenin zit een gewichtje (grammetje of 20-30) dat verder geen dienst doet. Ligt bij mij nu ergens stof te verzamelenOp maandag 06 augustus 2001 14:39 schreef Wimo. het volgende:
Vertel
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Sinds een week heb ik nu de Logitech Optische draadloze, en ik ben hier toch wel erg blij mee. Ik vondt het toch wel vervelend als het muisdraadje langs m'n bureau hing en ik er weer eens een ruk aan moest geven. De muis ligt lekker in de hand en is lekker licht.
Hij is ook nauwkeuriger dan de MS. Ik werk namelijk op een houten bureau met kleine nerfjes erin. Daar wilde de MS niet lekker op, en moest ik toch nog een muismat gebruiken. De Logitecht trekt zich er niks van aan en doet het op deze ondergrond prima.
Mijn conclusie: de MS is goed, de Logitech toch wat beter en handiger.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Wil je soms
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
But seriously, logitech is qua softwareondersteuning (scrabble
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Ff de Sittingduck afschietenOp maandag 06 augustus 2001 14:36 schreef SittingDuck het volgende:
Gewoon standaard ps/2 muisje met scroll. 10 piek! Kun je er minstens 7 van verslijten ipv 1 ms of logitech.
Je kunt idd 7 muizen slijten voor de prijs van een optical, maar denk eens aan alle frustratie vlak voordat je muis afgeschreven is.
En ja ook Opticals zullen op den duur slijten, daarom neem ik altijd een reserve knaagdier mee naar LAN party's
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
En op LAN party's kan je iemand verblinden net voordat hij je neer wil gaan schieten, is dus ook weer een voordeel
Verwijderd
draadloos: batterij snel op, en er moeten van die kleine penlites in ( niet degene die je in je walkman stopt).
optisch: werkt bij mij perfect, geen enkel probleem, reageert snel, ligt fijn.