Alweer een tijd geleden waren er wat berichten om in Den Haag alle huizen en bedrijven op een glasvezelnetwerk te hebben voor 2010 maar sinds dit geroepen is door de gemeente is het doodstil. Ook andere projecten voor bedrijventereinen waar in 2006 zou worden begonnen is niks opgeleverd.
In heel Nederland lopen er, of zijn projecten aangekondigd maar een grote stad als Den Haag heeft geen lopende projecten en dat kriebelt bij mij.
Ik had al het idee om een simpele website op te zetten en in ieder geval in mijn woonwijk en aangrensende een A4'tje met een tekst en uitleg over FTTH door de brievenbus te schuiven. Mochten ze intresse hebben dan kunnen zij dit aangeven op deze website en heb ik een indicatie van hoeveel intresse er is. Alleen: Wat doe je dan met deze info, wie spreek je aan...
Alternatieven: Ziggo en ADSL
In heel Nederland lopen er, of zijn projecten aangekondigd maar een grote stad als Den Haag heeft geen lopende projecten en dat kriebelt bij mij.
Ik had al het idee om een simpele website op te zetten en in ieder geval in mijn woonwijk en aangrensende een A4'tje met een tekst en uitleg over FTTH door de brievenbus te schuiven. Mochten ze intresse hebben dan kunnen zij dit aangeven op deze website en heb ik een indicatie van hoeveel intresse er is. Alleen: Wat doe je dan met deze info, wie spreek je aan...
Alternatieven: Ziggo en ADSL
[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 26-09-2008 13:28 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.