Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Glasvezel] Zelf een FTTH project opzetten

Pagina: 1
Acties:

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 20:09
Alweer een tijd geleden waren er wat berichten om in Den Haag alle huizen en bedrijven op een glasvezelnetwerk te hebben voor 2010 maar sinds dit geroepen is door de gemeente is het doodstil. Ook andere projecten voor bedrijventereinen waar in 2006 zou worden begonnen is niks opgeleverd.

In heel Nederland lopen er, of zijn projecten aangekondigd maar een grote stad als Den Haag heeft geen lopende projecten en dat kriebelt bij mij.

Ik had al het idee om een simpele website op te zetten en in ieder geval in mijn woonwijk en aangrensende een A4'tje met een tekst en uitleg over FTTH door de brievenbus te schuiven. Mochten ze intresse hebben dan kunnen zij dit aangeven op deze website en heb ik een indicatie van hoeveel intresse er is. Alleen: Wat doe je dan met deze info, wie spreek je aan...

Alternatieven: Ziggo en ADSL

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 26-09-2008 13:28 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Ballebek schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:27:
Ik had al het idee om een simpele website op te zetten en in ieder geval in mijn woonwijk en aangrensende een A4'tje met een tekst en uitleg over FTTH door de brievenbus te schuiven. Mochten ze intresse hebben dan kunnen zij dit aangeven op deze website en heb ik een indicatie van hoeveel intresse er is. Alleen: Wat doe je dan met deze info, wie spreek je aan...
Mij ;)

Kijk anders eens op www.nieuwlandopglasvezel.nl en www.glazenkamp.nl, beide zeer succesvolle vraagbundelingstrajecten.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 20:09
You've got spam ;)

p.s. Heb je mailadres niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Uberprutser op 26-09-2008 15:36 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Ballebek schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:34:
[...]

You've got spam ;)

p.s. Heb je mailadres niet...
denan@inter.nl.net (spambox)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Misschien leuk om hier in dit topic ook wat meer uitleg te geven over het hoe en wat. Ik zou namelijk ook wel een initiatief willen opzetten in Utrecht. ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11 22:31
Ik weet dat dit topic oud is. Maar hoe is dit afgelopen? Den Haag heeft namenlijk nog steeds geen glasvezel!

GoT, You have to love it!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Nee jeetje, je hebt gelijk, na 3 maanden zou dat toch wel rond moeten zijn!

Ehm, al is de intresse er, de realisatie, zeker als je het door een 3e partij wilt laten doen laat echt wel even op zich wachten. Bel Ziggo anders eens voor hun 'internet pro' product. Glasvezel tot aan de voordeur voor 950,- per maand ofzo, en natuurlijk 'een klein aansluitbedrag' voor het graven van de vezel.
Pagina: 1