Ik probeer een map op een debian server te rsyncen met een windows share gemount d.m.v. /etc/fstab. De mount is prima benaderbaar en de rechten zijn ook goed. Het probleem is echter dat ALLE bestanden worden verstuurd terwijl er niets veranderd is. Ook de veranderingen aan de doelkant worden niet meegenomen naar de bronkant.
Ik heb al aardig wat geprobeerd en --update schijnt wel goed te werken echter worden de veranderingen aan de bestemmingkant verwijderd.
Wat ik nu heb is het volgende (hierbij wordt steeds alles verstuurd:)
Kortom, welke parameters moet ik meegeven dat de mappen bidirectioneel worden gesynct zodat alle mappen en bestanden gelijk aan elkaar zijn. De nieuwere bestanden op de doelmap moeten worden doorgevoerd naar de bronmap en visa versa. Uiteraard alleen de updates want nu pomp ik veel te veel traffic over het netwerk.
Ik heb al aardig wat geprobeerd en --update schijnt wel goed te werken echter worden de veranderingen aan de bestemmingkant verwijderd.
Wat ik nu heb is het volgende (hierbij wordt steeds alles verstuurd:)
code:
1
| rsync -zr --stats --delete /server/web /mnt/fileserver |
Kortom, welke parameters moet ik meegeven dat de mappen bidirectioneel worden gesynct zodat alle mappen en bestanden gelijk aan elkaar zijn. De nieuwere bestanden op de doelmap moeten worden doorgevoerd naar de bronmap en visa versa. Uiteraard alleen de updates want nu pomp ik veel te veel traffic over het netwerk.