I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Je bedoelt de breadcrumb bovenaan?
Als je echt moeite hebt om de tekst te lezen, zou je de tekstgrootte van de browser bijvoorbeeld groter kunnen zetten.
Die tekst is even groot als heel veel teksten op het forum / Frontpage. Lijkt mij niet handig om die groter te maken, hij is prima te lezen toch?Forum » Tweakers.net Feedback » Lieve Devvers » Forum navigatie
Als je echt moeite hebt om de tekst te lezen, zou je de tekstgrootte van de browser bijvoorbeeld groter kunnen zetten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De breadcrumb is ondergeschikt aan de content op de pagina, vandaar de kleine letter. Voor korte teksten is een 11px letter voor veel mensen voldoende goed leesbaar.
Ja die bedoel ik inderdaad.
Voorheen stond die ook dichter op het forum, dat vond ik prettiger navigeren.
Misschien een idee om die breadcrumb ook onderaan te plaatsen?
Voorheen stond die ook dichter op het forum, dat vond ik prettiger navigeren.
Misschien een idee om die breadcrumb ook onderaan te plaatsen?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
De grootte van de advertentiepositie bovenaan de pagina is nog een punt van aandacht. Als deze wat minder hoog wordt is de afstand tussen titel en de breadcrumb kleiner.
De breadcrumb onderaan de pagina herhalen wordt overwogen.
De breadcrumb onderaan de pagina herhalen wordt overwogen.
Idd waar nu bijvoorbeeld in dit topic "<< Lieve Devvers" staat, gewoon de breadcrump neer zetten, lijkt me een goed toevoeging zonder al te veel aanpassing.
Verwijderd
Edit: spuit 11, iemand had al een aparte thread gestart over de genummerde links onderaan de pagina's.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 16:45 ]
Even een opmerking erbij waarom is er geen navigatie onder aan een topic en alleen boven? Vroeger was dat toch ook onder meen ik me te herinneren? Of heb ik echt zo'n bagger geheugen? Des al niet te min zou het niet een idee zijn om de pagina navigatie ook onderaan neer te zetten? Moet wel erg veel scrollen namelijk.
Maar dan creëer je wel een verschil met de frontpage ism een leaderboard - something to keep in mind.Femme schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:52:
De grootte van de advertentiepositie bovenaan de pagina is nog een punt van aandacht. Als deze wat minder hoog wordt is de afstand tussen titel en de breadcrumb kleiner.
Verder zie ik in dit topic enkel herhaling van dingen die al in andere topics gemeld cq aangevraagd zijn (breadcrumb, paginanavigatie onderaan), dus kan deze m.i. wel dicht
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()