Dag mensen van tweakers,
ik heb 2 weken terug een Acer Aspire 7520G gekocht met de volgende specs:
- AMD turion 64 x2 Mobile TL 64 (2.2 Ghz 2x 512KB L2 cache)
- Nvidia geforce 8600 GS turbocache
- 4 Gig DDR 2
Ik kreeg hem alleen origineel met vista.. en dat was net zo snel als dikke stront door een trechter.
oftewel ik wilde hem meteen upgraden naar het oude vertrouwde XP.
Eerst zocht ik alle benodigde drivers op, en dat waren er een stuk of 12.
ik heb toen vista er af gegooid en XP ServicePack III er op gegooid.
Dit was al een Enorme verbetering, en hij liep lekker. ik installeerde al de drivers en alles werkte.
Op 1 na. een onbekend PCI device zit in mn laptop (ik vermoed iets met mn geluid) en hij weet niet wat het is en heeft er ook geen driver voor. zodra ik mn audio driver probeer te starten (een .exe file) geeft hij aan dit is geen geldige Win 32 toepassing. aan de extensie van de driver kan het niet liggen want ik heb o.a. al tal van exe files geinstalleerd. Mijn geluid werkt helaas nog steeds niet en ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. en ik kom er niet uit.
hopelijk kan iemand me helpen zodat ik weer het heerlijke xp boot geluid kan horen
ik heb 2 weken terug een Acer Aspire 7520G gekocht met de volgende specs:
- AMD turion 64 x2 Mobile TL 64 (2.2 Ghz 2x 512KB L2 cache)
- Nvidia geforce 8600 GS turbocache
- 4 Gig DDR 2
Ik kreeg hem alleen origineel met vista.. en dat was net zo snel als dikke stront door een trechter.
oftewel ik wilde hem meteen upgraden naar het oude vertrouwde XP.
Eerst zocht ik alle benodigde drivers op, en dat waren er een stuk of 12.
ik heb toen vista er af gegooid en XP ServicePack III er op gegooid.
Dit was al een Enorme verbetering, en hij liep lekker. ik installeerde al de drivers en alles werkte.
Op 1 na. een onbekend PCI device zit in mn laptop (ik vermoed iets met mn geluid) en hij weet niet wat het is en heeft er ook geen driver voor. zodra ik mn audio driver probeer te starten (een .exe file) geeft hij aan dit is geen geldige Win 32 toepassing. aan de extensie van de driver kan het niet liggen want ik heb o.a. al tal van exe files geinstalleerd. Mijn geluid werkt helaas nog steeds niet en ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. en ik kom er niet uit.
hopelijk kan iemand me helpen zodat ik weer het heerlijke xp boot geluid kan horen