Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Buttonstyling niet consquent gebruikt

Pagina: 1
Acties:

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28
Op de frontpage zie je mooie GIF'jes voor bijv. de verstuurbutton bij het plaatsen van een reactie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/comments/button_submit.gif

Maar op het forum zijn het gewone, kale, niet-gestylede buttons. En ook op een hoop andere plekken zoals in bijvoorbeeld het Pricewatch Meldpunt. Is het niet mooi om hier wat consistentie in te brengen?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het niet echt een hoge prioriteit hebben, maar het is wel iets waar ik een keer naar zou kunnen kijken. Het mooiste is een paar gestandaardiseerde achtergrondplaatjes voor de buttons waar tekst op geplaatst kan worden. Dit is stuk makkelijker te onderhouden dan wanneer er voor elke specifieke button twee plaatjes gemaakt moeten worden.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Ik mis sowieso een stukje consistentie op sommige plekken. De buttons kom je veelal tegen om bepaalde acties uit te voeren, zoals een reactie plaatsen of previewen. Bovenin staan de 2 acties "Nieuw Topic" en "Reageer", dit zijn echter helemaal geen knoppen maar, linkjes. Dat waren in de vorige layout plaatjes geloof ik.

Saved by the buoyancy of citrus

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mijn inziens is het gebruik consequenter en logischer dan in de vorige layout. Buttons worden gebruikt om een formulier te submitten, links om naar een andere pagina te gaan. Dit is het geval als je op 'Nieuw Topic' of 'Reageer' klikt. Bij een reactie plaatsen of previewen verstuur je wel een formulier.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Dat is niet gek in 2e instantie. Dan is het enige dat jammer is dat op het forum normale buttons staan en op de frontpage plaatjes. Ik ben niet tegen buttons OF plaatjes, maar het is wat netter overal hetzelfde zoveel mogelijk aan te houden.

Saved by the buoyancy of citrus