Toon posts:

Esprino P5720 doet niets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem: Sinds een paar dagen heb ik het in de titel genoemde systeem.

Bij de 1e paar keren inschakelen van de pc gebeurde er het volgende: een fan gaat heel hard blazen, beeld blijft zwart (no signal), lampjes op toetsenbord branden niet, geen HD activiteit hoorbaar, etc.

Toen een uur later starrte hij opeens geheel normaal op. :? Dus ik dacht nouja prima hij doet het.

Maar de volgende dag was er weer sprake van de eerder genoemde problemen, deze zijn ook niet meer weggegaan.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen cq hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Opmerkingen:
1 Als extra is 2 gig geheugen toegevoegd, als mede een extra HD (beide niet door mij geplaatst, wel langs 'officiele' weg besteld)

2 EspriMo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 11:11 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe zit het met je voeding? Is die sterk zat?

Ik mis toch de relevante systeeminformatie om te kunnen oordelen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Voeding is zoals deze standaard door fujitsu-siemens geleverd wordt. Hoe weet ik of deze sterk zat is? Systeem is gewoon zo door fujitsu-siemens geleverd, dan zal de voeding toch wel goed zijn?

Komen trouwens alleen SATA verbindingen uit, lekker als je nog een andere videokaart oid wil aansluiten :S

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 11:17 ]