Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Excel 2003 sluit af na openen van een nieuw document

Pagina: 1
Acties:

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:50
Ik zit met een raar probleem waar ik niet uit kom.
Een nieuwe laptop met Windows Vista business ( alle update geinstalleerd ) en Office 2003 ( ook alle update ).
Als ik Excel start en een nieuw document open met bijvoorbeeld ctrl+n of gewoon aanklik dan sluit Office af en staat er dat Microsoft Office Excel has stopped working en meer niet.
Deze problemen heb ik niet met het openen van een bestaand bestand ook bij bijvoorbeeld Word loopt hij niet vast.
Ik kan hier op internet niks over vinden maar het lijkt mij aan Vista + Office 2003 te liggen omdat het onder XP wel werkt.
Iemand een idee of het zelfde probleem?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verschijnt er wat in je event log? Zo niet: schakel eens "alle" plugins/add-ons en voor de zekerheid ook enige VBA uit en kijk of het helpt. Zo ja, zal een van die de boosdoener zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJ-Promo
Dit staat in event log:

Faulting application EXCEL.EXE, version 11.0.8169.0, time stamp 0x465f27bd, faulting module OLEAUT32.dll, version 6.0.6001.18000, time stamp 0x4791a74f, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00004580, process id 0xdf4, application start time 0x01c91fafcd033178.

Plugins + addons staan allemaa al uitgevinkt is een nieuwe installatie, vba hoe kan ik dan uitschakelen?

• DJ-Promo
Niemand met het zelfde probleem?
Dit gebeurd op een Acer Travelmate 6592.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Ik heb dit probleem ook gehad op mijn werk met een HP laptop.
Uiteindelijk wat brolsoftware en drivers van HP zelf gedesinstalleerd, probleem opgelost.

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Zou je office even opnieuw installeren, en hopen dat het daarmee opgelost is.

Verwijderd

Inmiddels is deze post al een tijdje geleden gemaakt, maar aangezien er zoveel mensen zijn met deze probleem, zal ik de meest gangbare oplossing hier beschrijven:

Modify the following key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Excel\Addins

And change the LoadBehavior key from 3 to 0

Dit is een oplossing aangeboden door een microsoft medewerker.
Voor mij heeft dit de problemen opgelost die ik had met excel.

Veelal zal er op internet worden aangeraden om de bluetooth addin uit te zetten. Deze zul je in de meeste gevallen niet vinden in de lijst met addins in Excel zelf, terwijl het er in werkelijkheid wel is.

Door de registersleutel te veranderen naar 0, schakel je de addin alsnog uit.
Pagina: 1