iphone uit het buitenland + nederlanse software

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
Ik heb de afgelopen tijd best wel wat gezocht naar een iphone 3g die te koop is in het buitenland maar heb nog steeds geen antwoord gevonden op de vraag of je een iphone 3g met buitenlandse software, van nederlanse software kunt voorzien (i.v.m. voorspellend sms'en). Sommigen beweren dat dit te doen is, maar ik vond dit dan nogal vaag omschreven en nu weet ik het nog niet zeker. Ook hier op tweakers heb ik gezocht op iphone importeren en nog een stel topics maar evengoed nog geen antwoord op mijn vraag.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:17
Ze hebben allemaal de zelfde firmware. Mijn Slowaakse iPhone is ook gewoon Engelstalig, maar kan ik ook op Nederlands zetten.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

Napsju schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:03:
Ze hebben allemaal de zelfde firmware. Mijn Slowaakse iPhone is ook gewoon Engelstalig, maar kan ik ook op Nederlands zetten.
Ook de T9 input language? (Dit is vaak verschillend ingesteld van de normale UI-taal)

offtopic:
Ik heb geen ervaring met de iPhone, maar neem aan dat dit erop zit?

[ Voor 10% gewijzigd door r0b op 26-09-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
aha dus op íedere iphone 3g staan standaard gewoon een heleboel talen die je kunt instellen? (voor de UI alleen?, of ook nog voor het sms'en?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
dat teld voor alles je kan zelfs als je er zin in hebt in het japans gaan schrijfen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 19:59
Wij hebben in onze winkel een duitse iphone gekregen en die hebben wij ook op nederlands kunnen zetten dus volgens mij gaat dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
skillet schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:13:
aha dus op íedere iphone 3g staan standaard gewoon een heleboel talen die je kunt instellen? (voor de UI alleen?, of ook nog voor het sms'en?)
De Nederlandse iPhone software is dezelfde als de Russische, als de Amerikaanse, Belgische, whatever. Dus qua talen heb je alle mogelijkheden inderdaad, ook voor SMS.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:17
skillet schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:13:
iPhone interface talen:
EN, DU, FR, JP, NL, IT, ES, PT, DK, FI, SE, NO, CN, RU, PL

SMS-T9 variant talen:
EN, CZ, DK, DU, ES, EE, FI, FR, FR-ca, HR, HU, IS, IT, JP, KR, LT, LV, NO, NL, PL, PT, RO, RU, SK, SE, TR, CN

[ Voor 30% gewijzigd door Napsju op 26-09-2008 10:52 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 20:26

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Volgens mij zitten de talen gewoon in de iPhone firmware.
Ik heb zelf een iPhone (1ste versie), dmv firmware 2.1, van NL voorzien. (zowel interface als T9)
En ik vermoed dat het voor iPhone 3G hetzelfde is.

[ Voor 6% gewijzigd door jpm.lensen op 26-09-2008 14:15 ]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er is een firmware voor alle iPhone's, waarin alle talen zitten waaronder Nederlands. Deze vraag is ook diverse malen gesteld en beantwoord in [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? (Tubby in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..." bijvoorbeeld). Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.