Toon posts:

Sunbeam Contact Freezer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet Tweakers!

Ik ben bezig met een nieuwe PC samenstellen en ik was van plan om Sunbeam Contact Freezer te gebruiken als CPU cooler. Maar ik kwam erachter dat het (bijna) nergens te koop is. Heeft iemand enig idee of er winkels in Nederland dit product verkopen of als het niet anders is heeft er iemand een buitenlandse site die naar Nederland kan leveren.

Alvast bedankt : )

Shoji

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Staattie toevallig in de Pricewatch? Zo niet, dan zou ik toch maar op zoek gaan naar een alternatief.
Persoonlijk ben ik bijzonder positief over de Scythe Ninja, welke goed verkrijgbaar is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:03:
Staattie toevallig in de Pricewatch? Zo niet, dan zou ik toch maar op zoek gaan naar een alternatief.
Persoonlijk ben ik bijzonder positief over de Scythe Ninja, welke goed verkrijgbaar is.
Bedankt voor je reactie, ik heb hem jammer genoeg niet bij Pricewatch kunnen vinden wat ik namelijk als eerst gedaan heb en daarna een beetje op google gekeken. En ik wil liever wat meer moeite doen voor een wat betere CPU cooler. Maar bedankt voor de tip!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
Ik heb hem ook niet kunnen vinden maar ik heb wel een goed alternatief: OCZ Vendetta 2
Google maar even en dan zal je zien dat de OCZ beter presteerd en die is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Ik gebruik zelf een Thermalright Ultra Extreme Black, ik ben er bijzonder te spreken over maar die zijn aanzienlijk duurder als een OCZ en je krijgt er geen fan bij.

XboxLive: Dave 130R

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Je zou ook eventueel voor de HDT-S1283 van Xigmatek kunnen gaan. Scheelt wel een pak in prijs, maar ziet er dan ook veel vetter uit en presteert even goed. Dat hij even goed presteert kan je in deze review vinden, onder het mum van dat we niet teveel spammen ;)

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik hem m ook gezocht maar niet in NL gevonden, en ook niet bij caseking.de. Ik raad als alternatief de Xigmatek Red Scorpion of de non red 1283 aan, afhankelijk van welke je mooier vindt. De OCZ Vendetta 2 koelt minder goed met zijn stock fan maar heeft wel de stilste fan van deze drie.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
Soepster schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:49:
Ik hem m ook gezocht maar niet in NL gevonden, en ook niet bij caseking.de. Ik raad als alternatief de Xigmatek Red Scorpion of de non red 1283 aan, afhankelijk van welke je mooier vindt. De OCZ Vendetta 2 koelt minder goed met zijn stock fan maar heeft wel de stilste fan van deze drie.
De OCZ is bij meer shops verkrijgbaar en is nog een stukje goedkoper dan de S1283, maar dat hij beter koelt dan de OCZ heb je wel gelijk in.

XboxLive: Dave 130R

Pagina: 1