Hoezo? Er vind hier toch geen voortrekkerij plaats op Tweakers.net? Het zou IMHO niks moeten uitmaken of iemand wel of niet betaald: straffen en waarschuwingen zouden hetzelfde moeten zijn
En mocht het voor een bepaalde foutmelding, waarschuwing of optie van belang zijn bij een bugmelding zal er vast niet iemand over de namen gaan om te kijken of dat het misschien is. Als iemand dat vermoed zal hij/zij een gewone algemene 'ik heb het niet, het zou kunnen omdat ik een abo heb' post maken
Aan mij, mijn deur of aan andere 'eigendommen' valt ook niet te zien dat ik aan goede doelen geld geef.. Mensen die stikkers op deuren plakken dat ze een goed doel steunen:
Als je graag wilt weten of iemand wel/geen abo heeft dan zou een bezoekje aan het profiel moeten voldoen. Om nou hier op het forum bewust een duidelijk onderscheid te gaan maken..... Ik zie daar totaal geen nut in en vind het erg onnodig. Het streepje was mij tot eergisteren niet eens opgevallen en als mensen niet zonder kunnen: prima. Maar opvallender hoeft het van mij niet, ik hoef niet tijdens het lezen van een topic duidelijk te zien dat iemand een abo heeft
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 26-09-2008 17:55
]