Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Abo's hebben geen underline meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.515 views

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Vroeger (:+) hadden abo's een underlined nick als je eroverheen hoverde met je muis. Ik vond dat wel handig om te zien of een bepaalde user een abo heeft, maar nu werkt dat niet meer. Kan dat weer toegevoegd worden? De class abonnee wordt nog wel aan de username gehangen als deze een abo heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 26-09-2008 09:38 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:41

beany

Meeheheheheh

Waarom zou je willen weten of iemand een abo heeft of niet ??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

That's not the point ;)

Iets is verdwenen met de nieuwe layout, dus een bugje (of expres weggelaten). Die horen gemeld te worden ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Outerspace schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:41:
That's not the point ;)

Iets is verdwenen met de nieuwe layout, dus een bugje (of expres weggelaten). Die horen gemeld te worden ;)
Vergeet vooral de elite status niet, nu kunnen we die niet tonen :'( :+

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
beany schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:39:
Waarom zou je willen weten of iemand een abo heeft of niet ??
Soms zie je mensen weleens posts plaatsen hier in LD met vragen om/over functionaliteit die bijvoorbeeld abo's wel hebben maar andere users niets. Dan is het handig om te weten of iemand een abo heeft voordat je antwoord geeft.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

AtleX schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:55:
[...]

Soms zie je mensen weleens posts plaatsen hier in LD met vragen om/over functionaliteit die bijvoorbeeld abo's wel hebben maar andere users niets. Dan is het handig om te weten of iemand een abo heeft voordat je antwoord geeft.
Even klikken op zijn profiel/gallery knopje en je ziet het ook direct :?

Overigens zie ik dat het wel in de CSS file staat, dus opzich is het wel een (klein) bugje :)

[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 26-09-2008 10:01 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Erkens schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:57:
[...]

Overigens zie ik dat het wel in de CSS file staat, dus opzich is het wel een (klein) bugje :)
Extra klikwerk :/

Waarom is het eruit gehaald in the first place?
Bug dus :)

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 26-09-2008 10:02 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hoveren gaat sneller ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zie mijn edit ;)

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kan als abonnee wel een custom CSS-property toevoegen bij de Layout instellingen (Custom stylesheet aanvinken). Om een lijntje onder abonneenamen te krijgen als je er met de muis over gaat:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
a.abonnee:hover
{
    text-decoration: underline;
}

Wil je de naam ook een kleurtje geven om het onderscheid duidelijk te maken zonder er steeds met de muis over te gaan dan kun je hetvolgende gebruiken:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
a.abonnee
{
    color: #6174a0;
}

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Erkens schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb altijd gedacht dat het een klein bugje was, dus ook weer "blij" dat het er niet meer inzit...

Niet dus :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

het is deze rule die de abo-rule overschrijft:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
div.message div.messageheader div.poster a,
div.message div.messageheader div.poster a:hover {
    text-decoration: none;
}

volgens mij kan ik die gewoon weglaten en zou het dan weer moeten kloppen, maar dat moet ik even testen :)

Intentionally left blank

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Kan je geen !important aan de abo-class koppelen? Of praat ik nu peop?

* r0b had het ook opgemerkt inderdaad

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Grappig dat het vooral abo's zijn die er over vallen :+

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:24:
het is deze rule die de abo-rule overschrijft:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
div.message div.messageheader div.poster a,
div.message div.messageheader div.poster a:hover {
    text-decoration: none;
}

volgens mij kan ik die gewoon weglaten en zou het dan weer moeten kloppen, maar dat moet ik even testen :)
Waarom zouden we het onderscheid nou nog willen hebben?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

BtM909 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:25:
[...]

Om dezelfde reden dat mods en users ook onderscheiden worden misschien? :S

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:28:
[...]

Er zit een groot verschil tussen de rank van 'moderator' en 'gebruiker'... Gebruikers 'kijken op' tegen een moderator en houden hier rekening mee.

Er zit echter geen verschil tussen 'betaalde' en 'gratis' gebruikers. Waarom zou dit op het forum aantoonbaar moeten zijn?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij gewoon een klein dingetje voor de abo's, maar het nuttige eraan heb ik nog niet gevonden ;)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Kixtart schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:40:
Volgens mij gewoon een klein dingetje voor de abo's, maar het nuttige eraan heb ik nog niet gevonden ;)
Misschien dat ze vinden dat het ze status geeft _/-\o_

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ach, in the old days (nu is dat misschien minder) was het toch een teken van steun aan T.net. Niet meer dan logisch dat daar een visueel herkenbaar iets tegenover staat. Een underline-on-hover kan ik nu niet bepaald opvallend noemen. Helemaal niet als je kijkt naar wat je krijgt als geld aan andere sites doneert ;)

Ik mis de feature niet, maar ik zou het niet gek vinden als deze weer terugkwam.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Idd, een dollartekentje voor de nickname is beter.

<-- trotse full abo t.net sponsort

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 26-09-2008 16:02 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hmmm, dit was een van de discussie topics (alhoewel snel afgehandeld door ACM :+): Underline bij 1 user?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:25:
[...]

Voor devvers en moderators kan het ook handig zijn om snel te kunnen zien of een user een abonnee is of niet.
r0b schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:51:
Kan je geen !important aan de abo-class koppelen? Of praat ik nu peop?

* crisp had het ook opgemerkt inderdaad
!important gebruiken is als een mug doodslaan met een moker...

Intentionally left blank

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

crisp schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:38:
[...]

!important gebruiken is als een mug doodslaan met een moker...
Daarvoor heb je elektrische vliegenmeppers O-)

Het is prima voor een custom stylesheet imo.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:42:
[...]
Het is prima voor een custom stylesheet imo.
Jep, het is primair ook bedoelt als accessibility feature voor user-stylesheets.

Intentionally left blank

• Osiris
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:28:
[...]

Ah ja, want abo's hebben ook echt zo'n andere functie en taak op het forum dan non-abo's ;)

Verwijderd

Voor devvers en moderators kan het ook handig zijn om snel te kunnen zien of een user een abonnee is of niet.
Hoezo? Er vind hier toch geen voortrekkerij plaats op Tweakers.net? Het zou IMHO niks moeten uitmaken of iemand wel of niet betaald: straffen en waarschuwingen zouden hetzelfde moeten zijn :/

En mocht het voor een bepaalde foutmelding, waarschuwing of optie van belang zijn bij een bugmelding zal er vast niet iemand over de namen gaan om te kijken of dat het misschien is. Als iemand dat vermoed zal hij/zij een gewone algemene 'ik heb het niet, het zou kunnen omdat ik een abo heb' post maken

Aan mij, mijn deur of aan andere 'eigendommen' valt ook niet te zien dat ik aan goede doelen geld geef.. Mensen die stikkers op deuren plakken dat ze een goed doel steunen: :')

Als je graag wilt weten of iemand wel/geen abo heeft dan zou een bezoekje aan het profiel moeten voldoen. Om nou hier op het forum bewust een duidelijk onderscheid te gaan maken..... Ik zie daar totaal geen nut in en vind het erg onnodig. Het streepje was mij tot eergisteren niet eens opgevallen en als mensen niet zonder kunnen: prima. Maar opvallender hoeft het van mij niet, ik hoef niet tijdens het lezen van een topic duidelijk te zien dat iemand een abo heeft :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 17:55 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:53:
Hoezo? Er vind hier toch geen voortrekkerij plaats op Tweakers.net? Het zou IMHO niks moeten uitmaken of iemand wel of niet betaald: straffen en waarschuwingen zouden hetzelfde moeten zijn :/
Waar zie jij crisp zeggen dat mensen met een abo anders behandeld moeten worden dan zonder? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij gaat het vooral over wanneer het 'fout' gaat bij een user. Een ban is niet automatisch uitsluiting van het abo-forum. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt en viel me ook pas laat op, maar er zullen wel verschillende reden zijn waarom het handig is. Voortrekkerij is er in ieder geval niet.
Om nou hier op het forum bewust een duidelijk onderscheid te gaan maken....
Meer dan een underline wordt het ook niet. Dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker als niet-devver, maar dat lijkt me toch wel vanzelfsprekend.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:59:
[...]

Waar zie jij crisp zeggen dat mensen met een abo anders behandeld moeten worden dan zonder? :?
Niemand :P Maar wat zou het uitmaken voor moderators of iemand wel of geen abo heeft? Dus waarom zou het voor die groep zichtbaar moeten zijn? :9
Kixtart schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:02:
Volgens mij gaat het vooral over wanneer het 'fout' gaat bij een user. Een ban is niet automatisch uitsluiting van het abo-forum. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt en viel me ook pas laat op, maar er zullen wel verschillende reden zijn waarom het handig is. Voortrekkerij is er in ieder geval niet.
[...]
Meer dan een underline wordt het ook niet. Dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker als niet-devver, maar dat lijkt me toch wel vanzelfsprekend.
Die underline is inderdaad totaal niet storend. Ik zie alleen de meerwaarde er niet zo van (en dat dollarteken die een abo user suggereerde is een grap neem ik aan? :P). Geen idee of dewers wel eens op die manier kijken of iemand een abo heeft :P
In ieder geval is dat streepje niet storend, maar het hoeft IMHO totaal niet opvallend

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 18:31 ]

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Dat doet er toch niet toe?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:29:
Niemand :P Maar wat zou het uitmaken voor moderators of iemand wel of geen abo heeft? Dus waarom zou het voor die groep zichtbaar moeten zijn? :9
Dan kun je beter dat soort spoken buiten de discussie laten hé ;) En voor moderators is het bijvoorbeeld bij het bannen van een user belangrijk om te weten of iemand een abonnee is. Maar inderdaad, dat valt o.a. ook te lezen op de gebruiker zijn/haar gallery. :)
Die underline is inderdaad totaal niet storend. Ik zie alleen de meerwaarde er niet zo van (en dat dollarteken die een abo user suggereerde is een grap neem ik aan? :P). Geen idee of dewers wel eens op die manier kijken of iemand een abo heeft :P
In ieder geval is dat streepje niet storend, maar het hoeft IMHO totaal niet opvallend
Ik denk dat áls het terugkomt, het ook weer terugkomt in min of meer dezelfde vorm. Volgens mij hoef je je écht niet druk te maken over eventuele $'s (of €'s for that matter) die bij iemand's nickname getoond gaan worden hoor. Dat was inderdaad een grapje :P

Ik ga natuurlijk niet over dat soort beslissingen hé, het bovenstaande is mijn mening.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 26-09-2008 18:43 ]

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:40:
[...]
Dan kun je beter dat soort spoken buiten de discussie laten hé ;) En voor moderators is het bijvoorbeeld bij het bannen van een user belangrijk om te weten of iemand een abonnee is. Maar inderdaad, dat valt o.a. ook te lezen op de gebruiker zijn/haar gallery. :)
Die uitspraak was een reactie op
[...]
Omdat ik niet begrijp waarom het voor moderators belangrijk is om 'snel' te kunnen zien of een user wel of geen abo heeft

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 20:20

ripexx

bibs

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:51:

[...]

Omdat ik niet begrijp waarom het voor moderators belangrijk is om 'snel' te kunnen zien of een user wel of geen abo heeft
IIg heeft het vaak voor de devvers wel voordelen omdat er specifieke abo features zijn. Wat de exacte voordelen voor een moderator zijn, zou ik niet weten. Abo of geen abo, de regels worden exact hetzelfde toegepast wees maar niet bang.

buit is binnen sukkel

Verwijderd

ripexx schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:59:
IIg heeft het vaak voor de devvers wel voordelen omdat er specifieke abo features zijn. Wat de exacte voordelen voor een moderator zijn, zou ik niet weten. Abo of geen abo, de regels worden exact hetzelfde toegepast wees maar niet bang.
Daar maak ik me ook geen zorgen om :P Woordkeuze was misschien beetje ongelukkig:P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:51:
[...]

Iemand die abo is heeft sowieso 5 keer de kans om onder een ban uit te komen :+ Nee even serieus, ik persoonlijk hoef dat niet direct te weten, maar blijkbaar is het voor een deel van de crew (en devvers) wel degelijk belangrijk. Waar het precies voor is, hoef je niet altijd te weten ;)

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Dwars doet zijn nick eer aan :/

De underline vind ik erg handig. Bij het geven van advies is het zeer handig om _in het topic_ te kunnen zien of iemand abo is. Dit is handig m.b.t. het fotoalbum, instellingen (banners, css, custom layoutinstellingen, etc), iemand die een opmerking maakt over het blokkeren van ad's, etc.

Het is een gegeven dat het een schoonheidsbugje is, maar ik vind het een heel handige feat. Ik heb al genoeg tabs open, ik hoef niet nog meer tabs met userprofiles ;)

note; ik gebruik gewoon de oude layout, waar de bug niet in zit.. :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Als abo-er mag van mij de underline ook uit Nightlife gehaald worden, al dan niet door een bug :P
Ik heb een abo voor mijzelf, en niet om te patsen naar anderen toe.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

krvabo schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:12:
iemand die een opmerking maakt over het blokkeren van ad's, etc.
En daarom vindt een bepaald deel van de crew belangrijk dat ze snel kunnen zien of iemand betalend is. (niet erg natuurlijk)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Osiris
  • Niet online
De underline vind ik erg handig. Bij het geven van advies is het zeer handig om _in het topic_ te kunnen zien of iemand abo is. Dit is handig m.b.t. het fotoalbum, instellingen (banners, css, custom layoutinstellingen, etc), iemand die een opmerking maakt over het blokkeren van ad's, etc.
Euhm, wanneer komen vragen over 't fotoalbum/instellingen/layoutsettings nou voor? Misschien 1x per maand in LA ofzo. Op de rest van GoT (99,999% van de posts/topics dus ofzo) is het ook qua jouw argumenten compleet nutteloos? ;)
note; ik gebruik gewoon de oude layout, waar de bug niet in zit.. :+
Ah, dus je vindt iets wat je zelf niet ziet 'erg handig'? :+ Logisch! :P
Sebazzz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:23:
[...]

En daarom vindt een bepaald deel van de crew belangrijk dat ze snel kunnen zien of iemand betalend is. (niet erg natuurlijk)
Ja, want zulke posts zie je ook 10x per dag ofzo :+

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 27-09-2008 01:21 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Osiris schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:21:
[...]

Euhm, wanneer komen vragen over 't fotoalbum/instellingen/layoutsettings nou voor? Misschien 1x per maand in LA ofzo. Op de rest van GoT (99,999% van de posts/topics dus ofzo) is het ook qua jouw argumenten compleet nutteloos? ;)
Ik gebruik DM's ook maar 1x per maand, dus van mij mag die feature er ook wel uit. Of de bookmarks, die gebruik ik ook zo goed als nooit!
;)
Dat je iets niet extreem veel gebruikt betekend niet dat het weg mag :)
Zeker niet zo'n kleine aanpassing in de css.
Ah, dus je vindt iets wat je zelf niet ziet 'erg handig'? :+ Logisch! :P
Ik zit in de oude layout, waar het wel in zit. De reden dat ik in de oude layout zit zijn anderen dan de non-underline. Ik ben echter wel erg gewend aan de underline bij abo's en met mij vele andere users ;)
En het is trouwens niet alsof het schreeuwt dat je abo bent (zoals op fok), maar een subtiele onMouseOver. Zelfs al zou het prominenter in beeld staan is dat volgens mij nog geen probleem. Wat is er mis mee dat je aan mensen laat zien dat je abo bent? Het is niet dat het ons meer maakt, het is niet dat we er een kick van krijgen, het is gewoon een onderscheiding van een groep users. :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik snap de discussie niet. Er is toch allang gezegd dat het een bugje is, en het ook 'wel handig is'? En om nu aan te komen met "maar het is niet zo belangrijk" is ook een beetje vreemd voor een simpele onderlijning die er blijkbaar perongeluk uitgehaald is.

Ik vind 'm handig trouwens, die lijn.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kijk altijd wel of iemand abbo is of niet. Ik ga natuurlijk geen mensen in een topic helpen als ze niet eens abbo zijn. Om die reden ben ik weer terug gegaan naar de oude template.

offtopic:
Sorry, ik word gewoon heel melig van de pogingen om allemaal flutredenen te verzinnen waarom een underline handig zou zijn, puur om de soort van "status" te kunnen behouden 8)7

🌞🍃

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 18:54

Len

Leeg

Datafeest schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:01:
Ik kijk altijd wel of iemand abbo is of niet. Ik ga natuurlijk geen mensen in een topic helpen als ze niet eens abbo zijn. Om die reden ben ik weer terug gegaan naar de oude template.

offtopic:
Sorry, ik word gewoon heel melig van de pogingen om allemaal flutredenen te verzinnen waarom een underline handig zou zijn, puur om de soort van "status" te kunnen behouden 8)7
Blij dat ik een abo heb ipv een abbo, ik kan altijd hulp gebruiken van Datafeest ;)
Ik mis deze functie niet echt, wist wel dat het er was maar echt nooit gebruikt. Volgens mij was deze functie een "ongelukje" en omdat het niet stoorde en soms handig was is het erin gelaten. Je kan het nu toch dmv een css terug krijgen?

Free Tibet

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:26

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:31:
[...]

Er zit een groot verschil tussen de rank van 'moderator' en 'gebruiker'... Gebruikers 'kijken op' tegen een moderator en houden hier rekening mee.

Er zit echter geen verschil tussen 'betaalde' en 'gratis' gebruikers. Waarom zou dit op het forum aantoonbaar moeten zijn?
Simpel, omdat ik ervoor betaald heb. Wat een niet betaalde user ervan vindt, maakt mij dan ook niks uit. Het is een overeenkomst die je bent gegaan met Tweakers en die nu dus niet meer werkt. Als jouw internetabo een upload heeft van 1mbit en je kan maar 0,8mbit uppen, dan ga je ook aan de bel trekken.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is een overeenkomst die je bent gegaan met Tweakers en die nu dus niet meer werkt.
Stond er in de dienstovereenkomst dat je gekenmerkt zou worden op het forum als betalende klant (door middel van hovering over je nickname)?

In je profiel staat nl. al het volgende:
Titel op forum My.Tnet Full abonnee

;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:39:
Simpel, omdat ik ervoor betaald heb. Wat een niet betaalde user ervan vindt, maakt mij dan ook niks uit. Het is een overeenkomst die je bent gegaan met Tweakers en die nu dus niet meer werkt. Als jouw internetabo een upload heeft van 1mbit en je kan maar 0,8mbit uppen, dan ga je ook aan de bel trekken.
er staat volgens mij nergens in de abospecs dat jij perse een lijntje eronder hoort te krijgen hoor :)

Anyways, het is een 'bug' in de templates, dus ongeacht wat men denkt, het komt terug, let that be the end of it 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Yzord schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:39:
[...]

Precies, en dan word je ook moe van de klanten met een gratis internetabo die daar weer over zeuren en voor jou bepalen dat zoiets volstrekt onbelangrijk is.

Mij maakt het eigenlijk helemaal niets uit, ik vond het zelf wel handig toen ik nog moderator was. Ik zie ook niet echt wat het probleem is, ik schaam me er niet voor dat ik een abonnement heb. Extra features zijn leuk, maar mij gaat het vooral om het fotoalbum en de mogelijkheid om advertenties te verbergen. Ik heb het abonnement niet genomen om Tweakers te steunen of vanwege enige vorm van principe.

Ik verbaas me vooral over de users die op elke vorm van onderscheid tussen betalende en niet-betalende bezoekers, hoe subtiel ook, zo heftig reageren. Alleen al vanuit dat oogpunt vind ik het wel boeiend om te zien wie abo is, want dat verklaart vaak heel veel in dergelijke discussies.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.