Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Tracker rechts + grote afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb het resizen van grote afbeeldingen uitstaan en de tracker rechts uitgelijnd. Als er nu een grote afbeelding wordt geplaatst dan valt de tracker over de afbeelding heen. Het lijkt me logischer dat de afbeelding over de tracker heengaat. Misschien een kwestie van volgorde van layers oid.

Mocht het niet duidelijk zijn dan wil ik wel een screenshot plaatsen.

[edit] zelfde geldt trouwens voor lange quotes (en wellicht ook code-tags) die buiten de lay-out vallen.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 26-09-2008 00:11 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik vraag me direct ook af of de resize image preference niet gewoon standaard aan zou moeten (en geen preference dus :))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Palomar
  • Niet online
Die heb ik uitstaan omdat dat voor vertraging zorgt als er veel afbeeldingen in een topic staan (vooral op langzamere pc's).

Default zal dat wel aanstaan, maar als je de feature aanbiedt om dat uit te schakelen dan moet het natuurlijk wel goed werken ;) (ism. andere aanpassingen dus, jaja ik ben lastig :P).

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 26-09-2008 11:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad geldt hetzelfde voor tekst die niet afbreekt:

Code:
code:
1
The quick brown fox jumps over the lazy dog. : The quick brown fox jumps over the lazy dog.  The quick brown fox jumps over the lazy dog.  The quick brown fox jumps over the lazy dog. T

Pre:
The quick brown fox jumps over the lazy dog. : The quick brown fox jumps over the lazy dog.  The quick brown fox jumps over the lazy dog.  The quick brown fox jumps over the lazy dog. T

Ranzige tekst:
Thequickbrownfoxjumpsoverthelazydog.:Thequickbrownfoxjumpsoverthelazydog.Thequickbrownfoxjumpsoverthelazydog.Thequickbrownfoxjumpsoverthelazydog.T

In hoeverre die drie gewenst zijn laat in het midden, maar het zou wel over de tracker rechts moeten gaan, niet eronder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

image resizing staat ook standaard aan

het probleem met uitklappende codeblokken heb ik opgelost (hopelijk ook in IE :X), maar de combo tracker rechts en geen image resize is iets dat feitelijk lastig op te lossen is omdat de images gewoon inline zijn en niet gepositioneerd en je dus ook geen z-index kan opgeven.

Dat aanpassen is een hoop werk met mogelijk risico op nog meer renderfouten in verschillende (nou ja, voornamelijk IE eigenlijk) browsers, dus hou ik dit op WONTFIX .

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.