Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Centurion 590 problemen met zijpanelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik de onderdelen van mijn nieuwe pc opgehaald waaronder een Cooler Master Centurion 590.

Toen ik de behuizing openmaakte kwam ik echter een probleem tegen: De zijpanelen hebben beide last van een sterke plooiing, het metaal van de panelen zit als een velletje papier naar een kant "gebold". Wanneer je op de bolling drukt, klapt de bolling met een klap/dreun naar de andere kant. In en uitdeuken van het metaal lijkt het wel. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt, zelfs niet bij de goedkoopste behuizingen, en ik ben er erg in teleurgesteld. Ik zou willen vragen of er meer mensen zijn die de Centurion 590 in hun bezit hebben die last hebben van hetzelfde probleem.. Ik heb er op internet nog niets over kunnen vinden.

Alvast bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 13:45 . Reden: Verwijderen van voor dit bericht irrelevante informatie. ]

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-11 20:47
Ik heb die kast ook en bij mij is hij perfect, heel netjes afgewerkt. Ik zou een RMA aanvragen want jouw kast lijkt me niet goed...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb de behuizing RMA gestuurd, vandaag een nieuwe behuizing thuisbezorgd gekregen.. Wat blijkt: deze behuizing heeft PRECIES hetzelfde probleem.. Het zijpaneel achter het moederbord heeft er een stuk minder last van, maar het andere zijpaneel staat nog steeds aardig bol.. Druk je tegen de bolling aan, dan hoor je een harde "KLAP" en staat hij hol. Het paneel staat zo bol dat nog niet eens alle haakjes waarmee het paneel aan de behuizing zit in de oogjes te krijgen zijn.. Je hebt echt 3 handen nodig.. Voor de rest is de behuizing prima afgewerkt, op een aantal krassen aan de binnenkant na. Aangezien nu al 2 behuizingen achter elkaar hetzelfde probleem hebben, denk ik dat ik deze maar houd en voor lief neem dat ik dubbel pech heb gehad. Voortaan zal het dus steeds enkele minuten duren om het paneel te bevestigen, maar ik heb geen zin om tientallen euro's aan RMA verzendkosten kwijt te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 13:34 ]