Ik heb een maand geleden m'n Fujitsu Siemens laptop via Ebay verkocht, waarna deze via Paypal betaald is. Een week later is deze laptop opgehaald door een collega van de koper. Daarna niks meer vernomen, met het idee dat alles in orde was.
Het feit dat de collega hem zou komen ophalen was al bekend na mailwisseling vanwege een verblijf van de koper in het buitenland
Nu krijg ik vandaag deze mail van Paypal:
We zijn er onlangs van op de hoogte gesteld dat een van uw kopers een
terugboeking heeft ingediend door diens creditcardmaatschappij te vragen
een betaling aan u terug te draaien die plaatsvond op 19 aug 2008.
De koper beweert dat hij of zij deze aankoop niet heeft gedaan. De
creditcardmaatschappij van de koper wil aanvullende informatie van u
ontvangen over deze transactie.
Ik heb Paypal een mail gestuurd met de benodigde info, maar vraag me toch af welk recht de koper heeft. Normaal krijg je eerst een mail van Paypal dat er een geschil is, maar dit heb ik tot op heden nooit mogen ontvangen.
Van de communicatie met de koper heb ik alle mails nog, waarin m'n volledige adresgegevens en telefoonnummer staan.
Wie kan me een beetje op weg helpen?
Het feit dat de collega hem zou komen ophalen was al bekend na mailwisseling vanwege een verblijf van de koper in het buitenland
Nu krijg ik vandaag deze mail van Paypal:
We zijn er onlangs van op de hoogte gesteld dat een van uw kopers een
terugboeking heeft ingediend door diens creditcardmaatschappij te vragen
een betaling aan u terug te draaien die plaatsvond op 19 aug 2008.
De koper beweert dat hij of zij deze aankoop niet heeft gedaan. De
creditcardmaatschappij van de koper wil aanvullende informatie van u
ontvangen over deze transactie.
Ik heb Paypal een mail gestuurd met de benodigde info, maar vraag me toch af welk recht de koper heeft. Normaal krijg je eerst een mail van Paypal dat er een geschil is, maar dit heb ik tot op heden nooit mogen ontvangen.
Van de communicatie met de koper heb ik alle mails nog, waarin m'n volledige adresgegevens en telefoonnummer staan.
Wie kan me een beetje op weg helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door mad-dog op 25-09-2008 23:03 ]