Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Aangezien er veel soorten Navigators zijn en de domme mensen in de winkels het niet weten vraag ik het zo maar.

Ik ben opzoek naar een Auto navigatie om een reeks routes in te typen en dan hem de snelste weg te laten nemen.

Voorbeeld:
Ik wil naar Rotterdam, den haag, utrecht, groningen,
en dat die dan voor mij de korste mogelijkheid neemt

Dus ik woon in delft, eerst naar rotterdam dan naar den haag, utrecht enz enz.

Heb nu een tom tom one xl maar daar kan het helaas niet mee.
Het kan wel via via optie maar ik wil dat hij het zelf kiest wat het snelste voor mij is.

En het gaat hier om minimaal 30adressen, door het land.

Heeft iemand hier ervaring mee en heeft zo navigator, welk merk type????

Dankje....

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 16:13
Hmm, Traveling Salesman Problem.

Ik denk niet dat de navigators rekencapaciteit genoeg hebben om dat op te lossen binnen de door jou gewenste tijd.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:40
Mij lijkt het ook sterk dat er navigatie apparatuur is dat dit uberhaupt kan. Bijna elke kan tegenwoordig wel via een andere locatie navigeren, maar niet de snelste route bepalen. Dat kost echt gewoon een aardige tijd.

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik meen dat er in iGo (7) wel zoiets zit. Maar heb het nooit getest (dwz. bij 3 punten gebeurde er niets)
Als je een route hebt met meerdere punten zit er een knop optimaliseer. Of het werkt weet ik dus niet precies.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arie-Kanarie schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:36:
Ik meen dat er in iGo (7) wel zoiets zit. Maar heb het nooit getest (dwz. bij 3 punten gebeurde er niets)
Als je een route hebt met meerdere punten zit er een knop optimaliseer. Of het werkt weet ik dus niet precies.
iGo 8 kan dat inderdaad. Je moet dan het eindpunt invoeren (kan je later ook mee schuiven), en dan kan je tussenpunten invoegen. Standaard zet hij die ongeveer logisch in je route tot dan toe, maar met het optimaliseer knopje maakt hij er een mooie route van. Dat werkt vrij goed.
Ik weet alleen niet of iGo 8 al in navigatiesystemen gebruikt wordt. iGo 2006 wordt met een andere schil gebruikt als MioMap v3, maar iG0 8 heb ik nog niet gezien.