Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Systeem spontaan in slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een eigenaardig probleem met een systeem van mij, deze gaat namelijk spontaan in de slaapstand na verloop van tijd terwijl dit in energiebeheer niet is ingesteld. In energiebeheer staat het uitschakelen van apparaten, wel staat de optie voor minimaal energieverbruik aan om Cool 'n Quiet te laten werken maar dit mag niet de oorzaak hiervan zijn. Het systeem is al een aantal keer eerder in de slaapstand geweest en heb hem toen weer aangezet. Het gekke is dat hij soms wel gewoon blijft werken en de ander keer gaat hij na een minuut of 5 á 10 vanzelf in de slaapstand. Ik ben er even bij blijven zitten en zag op een gegeven moment inderdaad dat hij bezig was de slaapstand voor te bereiden. Ik heb het systeem zojuist opnieuw gestart om te zien of het nu goed gaat. Tot op heden wel maar hij is ook nog maar net opgestart. Tussen het moment van aanzetten en weer spontaan in slaapstand gaan wordt er overigens niets met het systeem gedaan. Heeft iemand enig idee of dit zelf een keertje meegemaakt? :| Bedankt...

p.s. Hij draait op Windows XP Pro SP3

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 15:59

Vae Victus

Awesome God

Heb je misschien software van een fabrikant draaien wat energie beheer overruled?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn late reactie...

Ik heb MSI Dual Core Center en AMD Power Monitor geïnstalleerd staan maar voor zover ik weet zit hier niet een dergelijke functie in. De laatste tijd sluit ik het systeem maar af ipv hem in de slaapstand te zetten en sindsdien doet het probleem zich niet voor. Wellicht dat het iets te maken had met het feit dat hij net uit de slaapstand kwam maar wat is een raadsel. Wel jammer dat dat blijkbaar niet goed werkt op dit systeem, is juist zo handig. Mocht iemand nog ideeën hebben, dan hoor ik dat graag.

BVD