Hallo, ik heb een eigenaardig probleem met een systeem van mij, deze gaat namelijk spontaan in de slaapstand na verloop van tijd terwijl dit in energiebeheer niet is ingesteld. In energiebeheer staat het uitschakelen van apparaten, wel staat de optie voor minimaal energieverbruik aan om Cool 'n Quiet te laten werken maar dit mag niet de oorzaak hiervan zijn. Het systeem is al een aantal keer eerder in de slaapstand geweest en heb hem toen weer aangezet. Het gekke is dat hij soms wel gewoon blijft werken en de ander keer gaat hij na een minuut of 5 á 10 vanzelf in de slaapstand. Ik ben er even bij blijven zitten en zag op een gegeven moment inderdaad dat hij bezig was de slaapstand voor te bereiden. Ik heb het systeem zojuist opnieuw gestart om te zien of het nu goed gaat. Tot op heden wel maar hij is ook nog maar net opgestart. Tussen het moment van aanzetten en weer spontaan in slaapstand gaan wordt er overigens niets met het systeem gedaan. Heeft iemand enig idee of dit zelf een keertje meegemaakt?
Bedankt...
p.s. Hij draait op Windows XP Pro SP3
p.s. Hij draait op Windows XP Pro SP3