Helaas merk ik dat de hoogte van de items in de topicindex veel groter is als vroeger, waardoor er slechts een beperkt aantal topics op een pagina kunnen. Sommige subfora hebben relatief veel stickys en/of mededelingen waardoor het aantal effectieve topics dat zichtbaar is op 1 pagina nog minder is.
Een situering van het probleem:

Een voorbeeld (gephotoshopt) van hoe het volgens mij beter zou zijn:

Eventueel zou het mogelijk zijn deze hoogte instelbaar te maken, zodat mensen zelf kunnen kiezen wat het meest comfortabel is voor hun resolutie en wensen.
Edit; wellicht is dit voor mensen zonder abbo nog vervelender. Zij hebben (denk ik) immers nog eens een reclame-banner tussen de header en de topicindex zitten. Iemand zonder abbo die dit kan bevestigen?
Een situering van het probleem:

Een voorbeeld (gephotoshopt) van hoe het volgens mij beter zou zijn:

Eventueel zou het mogelijk zijn deze hoogte instelbaar te maken, zodat mensen zelf kunnen kiezen wat het meest comfortabel is voor hun resolutie en wensen.
Edit; wellicht is dit voor mensen zonder abbo nog vervelender. Zij hebben (denk ik) immers nog eens een reclame-banner tussen de header en de topicindex zitten. Iemand zonder abbo die dit kan bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door Ibex op 25-09-2008 20:38 ]
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be