Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] [forum] Hoogte items in topicindex

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:23

Ibex

^^ met stom.

Topicstarter
Helaas merk ik dat de hoogte van de items in de topicindex veel groter is als vroeger, waardoor er slechts een beperkt aantal topics op een pagina kunnen. Sommige subfora hebben relatief veel stickys en/of mededelingen waardoor het aantal effectieve topics dat zichtbaar is op 1 pagina nog minder is.

Een situering van het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://photobook.plesetsk.be/midi/51bef32fc748483f1f6ded58d6e06e07.jpg

Een voorbeeld (gephotoshopt) van hoe het volgens mij beter zou zijn:

Afbeeldingslocatie: http://photobook.plesetsk.be/midi/e36a2cd730428a4c61157195e1d5e1fb.jpg

Eventueel zou het mogelijk zijn deze hoogte instelbaar te maken, zodat mensen zelf kunnen kiezen wat het meest comfortabel is voor hun resolutie en wensen.

Edit; wellicht is dit voor mensen zonder abbo nog vervelender. Zij hebben (denk ik) immers nog eens een reclame-banner tussen de header en de topicindex zitten. Iemand zonder abbo die dit kan bevestigen?

[ Voor 10% gewijzigd door Ibex op 25-09-2008 20:38 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:09

Onbekend

...

Dit zou een stuk overzichtelijker zijn. d:)b

Speel ook Balls Connect en Repeat

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dingen dichter op elkaar zetten maakt het niet automatisch overzichtelijker he? Maar het is inderdaad zo dat in een 1280x1024 venster er nu 6 topics minder getoond kunnen worden dan met de vorige layout.

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:23

Ibex

^^ met stom.

Topicstarter
Zeker niet, maar de huidige hoogte is bijna twee maal de hoogte van bijvoorbeeld de tracker-items. En naar mijn mening zijn deze tracker-items nog steeds overzichtelijk.

@ Cloud hieronder: Misschien ligt dat aan mijn beperkte photoshop-kunsten. Ik herhaal namelijk steeds dezelfde twee topics. Misschien kan iemand die wat meer van css kent snel even een tweak maken en daarvan een betere screenshot nemen ter vergelijking?

[ Voor 43% gewijzigd door Ibex op 25-09-2008 20:44 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Persoonlijk vind ik die op elkaar gepropte versie helemaal niet lekker lezen. Dan is de huidige hoogte een stuk fijner voor het oog. Het mag misschien wel iets minder dan wat het nu is, maar ik stoor me er nu niet aan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39
Iets minder hoogte zou idd fijn zijn!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind het maar rommelig staan, je kan beter tegen de mods in kwestie vertellen dat ze eens wat stickies moeten samenvoegen ofzo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.