Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GoT] Contrast post-scheiding

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik denk dat het handiger zou zijn als de scheiding tussen de verschillende posts iets meer contrast had, ik bedoel hiermee de balk waarin staat wanneer het bericht is geplaatst. Het is nu soms erg moeilijk te zien waar de volgende post begint.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik denk dat je beeldscherm dan niet goed ingesteld staat (of je hebt een slechte :P).
Ik zie die grijze balk heel duidelijk.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De grijze balk in de nieuwe template is idd slechter te zien dan in de oude.

Xof, misschien gebruik je de oude layout :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@Xof: Ik zie hem wel, maar niet bepaalt duidelijk, en ja mijn scherm is goed ingesteld ;)

Het gaat inderdaad over de nieuwe layout.

• Xof

Xof

Ja hij is inderdaad duidelijk minder, maar ik heb er zelf totaal geen last van eigenlijk. Ik kan nog steeds een duidelijk onderscheid maken tussen de posts. Al is een tikje donkerder misschien wel iets mooier ja :)

• Creepy
  • Laatst online: 22:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En vergeet de stukjes bold niet ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Xof

Xof

Kan trouwens alleen niet aan de kleur wennen die aangeeft dat het je eigen post is. Vieze aqua kleur :D

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik zie zelfs op mijn brakke laptop duidelijk een scheiding. Dus ik denk dat het tijd wordt dat de topicstarter een nieuw scherm koopt (Nee, bonnetje opsturen naar t.net HQ gaat niets opleveren :+ )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.