Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Background & thumbnail probleem

Pagina: 1
Acties:

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Beste tweakers,

Gisteren startte ik mijn pc op en mijn achtergrond verscheen niet, enkel een zwart scherm. Ik wou deze terugzetten in de settings maar nu blijkt dat ik geen afbeeldingen niet meer kan selecteren als achtergrond enkel nog kleuren.

Ook de afbeeldingen worden de thumbnails bij de achtergrond kiezen niet weergegeven. Ik ging toen naar mijn Windows Explorer naar de map waar mijn backgrounds staan en daar werden de thumbnails ook niet weergegeven maar wel mijn afbeeldingen als ik er dubbel op klik.

Hieronder een afbeelding voor meer informatie:
http://www.d-devs.be/background.jpg

Iemand nog dit probleem?

Ik heb WIndows Vista Home 32-bit.

Groetjes,

Dries

Verwijderd

Volgens mij ligt dit aan een policy. Kijk even hier.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:12:
Volgens mij ligt dit aan een policy. Kijk even hier.
alleen gaat dit over een home-versie, waar dat hele verhaal niet in zit :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Wel heel erg basic hoor maarre.... Bladeren en dan naar een map toegaan met plaatjes erin. Kan je testen.....Wellicht heb je de map met voorbeeld afbeelding eens weggooid?

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
neen, die afbeeldingen die ik geselecteerd heb met bladeren is een map die bestaat, en waar afbeeldingen in staan...

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Servicepack 1 al geïnstalleerd?
In de Microsoft help (al is hij voor andere Vista distributies) staat ook een hotfix, en sowieso dat het opgelost wordt in de servicepack.

Policys kan je toch wel inzien op dit soort methodes? Dan kan je inzien, en op andere manieren weer veranderen lijkt me...
code:
1
cmd /k reg query "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System" /s

sowieso zou systeemherstel kunnen

[ Voor 8% gewijzigd door vmsw op 27-09-2008 12:48 ]

Pagina: 1