Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

'Service' na een storing met Blackbery via Yes telecom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag daar ik me afvraag of ik de service krijg die ik zou moeten krijgen..

Ik heb sinds juli twee zakelijke blackberry abonnementen lopen bij Yes telecom. Beide telefoons lopen zo af en toe vast en via mijn dealer heb ik begrepen dat ze hier naar kunnen kijken maar dan moeten de toestellen opgestuurd worden en dat kan wel twee weken duren. Dit is natuurlijk geen optie.
Begin sept crashed een van de blackberries door een software-fout. We hebben zelf geprobeerd deze weer te reanimeren maar zonder succes. Dat werd dus opsturen naar Yes telecom. De conclussie dat de telefoon definitief kapot was heeft twee weken op zich moeten wachten. We zouden een nieuwe van yes telecom krijgen, echter deze zijn niet op voorraad en dit gaat zeker twee (!!!) weken duren. Met andere woorden we zijn zeker 4 weken blackberry-loos. Een alternatief wordt er niet door Yes telecom danwel mijn dealer geboden.
Toen ik aangaf dat ik er van uit ging dat ik geen rekening van Yes telecom zou krijgen voor de blackberry diensten in deze vier maanden daar het probleem door een door Yes telecom geleverde telefoon onstaan kreeg ik nul op mn rekest. Als mijn auto kapot bij de garage staat, kan ik ook niet mn wegenwacht lidmaatschap tjdelijk opzeggen..

Is dit normaal?? Ik krijg zeer beperkte service geleverd van Yes telecom. Je moet bijna zelf een toestel als back-up houden in het geval er een blackberry kapot gaat! Is dit bij andere providers een vergelijkbare 'service'. Ik weet dat mijn collega;s in Engeland heel snel een vervangend toestel aangeboden krijgen.

Ik hoor graag de ervaringen van anderen en of ik nog actie richting yes telecom kan ondernemen.