Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Favoriete programma's/tools

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
Medetweakers,
Ik was vandaag mijn nieuwe usb-stickje aan het volproppen met door mij vaak gebruikte programma's.
Eerder liep ik al tegen de website freewaremission aan en kwam daar ook een hoop nuttige programma's tegen. Maar nu vroeg ik me eigenlijk af welke programma's en tools jullie niet zouden willen missen?

Ik heb nu bijvoorbeeld op mijn stick staan:

AVG (standaard virus scanner)
Firefox (browser /duh )
uTorrent (torrenclient /duh)
Bsplayer-pro (videospeler, prefereer ik persoonlijk boven vlc)
K-lite codec pack (in combinatie met bsplayer nog nooit problemen gehad met een onbekende codec)
CCleaner (ideaal om je pc schoon te houden)
Eclipse (Ontwikkelomgeving voor werk)
Super C (video converter)
Winrar (tja)
Du-meter (lekker simpel programma om netwerk te monitoren)

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik vind de Sysinternals Suite wel handig om een op een usb-stick te hebben. Zo kan je altijd problemen onderzoeken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sysinternal \o/

Maar goed, als je nu even verder had gekeken dan je neus lang voor je ene opsomming begon, had je ondermeer Must haves op een USB stick van een IT tech / Tweaker? gezien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.