Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Gisteren heb ik upgrade hardware binnen gekregen voor mijn PC.

Het volgende:
- saphire hd4850 512MB
- creative xifi extreme audio
- hauppauge wintv hvr-1100
- OCZ modxstream 500w

ook heb ik binnen gekregen:
- aOpen g528
- samsung syncmaster 2253BW
- Creative I-Trigue 3330

Mijn moederbord, dvd-spelers, hardisks en CPU heb ik nog maar even achterwegen gelaten.
- MSI k9n neo
- AMD athlon X2 3800+
- 1x Hatachi dekstar 82.3GB en 1x Hatachi dekstar 300gb
- 1x LG dvd-dpelers 1x BENQ brander/lezer
- 2x 1gb ram.

Omdat mijn oude behuizing kapot was, heb ik de hardware meteen in een nieuwe gebouwd. Maar toen ik de computer wou opstarten begonnen alle fans te draaien maar kreeg ik geen beeld door. Vervolgens alle stroom stekkertjes goed nagekeken, 24-pin en 4pin op moederbord waren aangesloten. Die op de grafishe kaart was aangesloten en HDDs en dvds ook. Geen effect.

Vervolgens heb ik mijn videokaart vervangen door mijn oude, dit gaf ook geen resultaat, vervolgens alle PCI kaarten eruit gehaald dat hielp ook niet. Vervolgens oude voeding erin(nu had ik dus mijn oude config) en dit werkte ook al niet.

Uiteraard alles getest op mijn oude monitor..

Zelf ben ik bang dat mijn moederbord het begeven heeft, jullie nog suggesties?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 21:52
Even ofwel op tafel in elkaar zetten ofwel in je oude kast, mss dat je moederbord ergens kortsluiting maakt.
Er is geloof ik ook een draadje hier ergens met n hele handleiding voor deze problemen, zal zo ff kijken. zie hierboven.

[ Voor 4% gewijzigd door cctl01 op 25-09-2008 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles uit de kast halen had geen zin, bij die faq kwam het er op neer dat mijn moederbord het probleem was. Niemand anders nog suggesties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:16:
Alles uit de kast halen had geen zin, bij die faq kwam het er op neer dat mijn moederbord het probleem was. Niemand anders nog suggesties?
Als het moederbord kapot is, dan kunnen wij daar ook weinig aan veranderen. :P