Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik zou die kleine firmware update graag willen installeren alleen krijg ik PC Suite op geen enkele manier met mijn N96 verbonden. , en ook het installeren van nieuwe cable driver zoals hier eerder werd gesuggereerd werkt niet. Ik heb dit met de op CD Rom meegeleverde PC Suite geprobeerd (2.2.2.7.8.0) en met de versie die op de Nokia site staat (7.0.8.2) De PC ziet hem wel, maar PC Suite niet. (PC Suite ziet wel mijn oude N73)

2. Hoewel in de profielen de beltonen op maximaal staan, is de beltoon nauwelijks hoorbaar.

Wie o wie kan mij met bovenstaande twee problemen helpen...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Staat je telefoon misschien in de mass storage mode? (ergens in het instellingen menu kan je kiezen of je bij een usb connectie pc suite of mass storage wilt. Zoek naar een menu item "USB". Verder heb je daar de optie om altijd de keuze voorgeschoteld te krijgen.
Ziet je pc wel een externe drive als je de telefoon aansluit?

Heb je dit met alle beltonen? heb je dit met al het geluid wat over die speaker komt (dus ook met mp3, tv, etc).
Dan is misschien je speaker stuk.
Heb je het volume aangepast in het actieve profiel? Heb je het type misschien op oplopend staan (zacht beginnen en steeds harder). Heb je het wel eens vergeleken met een andere N96? misschien is het wel normaal..

Strava

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie dat je je vraag ook in Verwijderd in "Nokia N96" hebt gesteld, graag daar verder. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.