[Feat] Tracker uitbreiding

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik had een idee voor de tracker die mij erg handig lijkt :)

Is het een idee om de custom fora, bookmarks en myreact-topics (posthistory) in de tracker te kunnen laten zien? Het handige daaraan is dat je gelijk kunt zien of er een update is (instant of 1minuut net als de andere trackersopties).

Op dit moment kan het wel via een custom RSS* naar de bookmarks en posthistory, maar dan toont hij de afgeschermde subfora niet zoals HK, VV, ABO en andere.

*via MY TNET->layout

☻/
/▌
/ \

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je een abonnement hebt kun je al custom feeds aan je tracker toevoegen, alle items die je aanhaalt hebben ook een eigen feed dus daarmee kun je in principe al een heel eind komen. :)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Alle private subfora zoals HK,VV,CA,ABO, etc. werden niet getoond toen ik het net getest had.

Een directe RSS naar een private subforum heb ik nog niet geprobeerd, maar het gaat me vooral om de posthistory :)

☻/
/▌
/ \

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dit zou voor mij gelijk DE reden zijn om een abbo te gaan nemen. Dus doe je voordeel ermee. 1 uur developwerk heb je al terug verdient doordat ik lid ga worden :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik heb het even getest, maar ik kan bijvoorbeeld geen RSS invoegen naar 'Crew Algemeen' dus voor de andere private fora zal wel hetzelfde gelden. De RSSfeeds worden afgehandeld als niet ingelogd.

Kleine opmerking verder:
Als je de RSS aanpast zijn de ingestelde voorkeuren van de tracker weg

☻/
/▌
/ \

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

wil je die laatste ff apart aanmelden Kixtart? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
moto-moi schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:46:
wil je die laatste ff apart aanmelden Kixtart? :)
Yup, die gooi ik wel direct in devtrack, want ik verwacht niet dat daar een discussie over nodig is :)

☻/
/▌
/ \

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kixtart schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:30:
Alle private subfora zoals HK,VV,CA,ABO, etc. werden niet getoond toen ik het net getest had.

Een directe RSS naar een private subforum heb ik nog niet geprobeerd, maar het gaat me vooral om de posthistory :)
Stuur je wel je ReactID mee? :)

Signature

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pasta schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:49:
[...]

Stuur je wel je ReactID mee? :)
Je kan beter je FeedID mee sturen ;)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ja, gewoon de volledige feedurl die je krijgt als je op het RSS icoontje klikt. Deze url werkt wel gewoon goed* in m'n RSS-client (RSSReader)

*Totdat ik uitlog.
Dat zal dus ook het probleem zijn van een custom RSS. Daarom leek me een oplossing zonder RSS handiger en daarom deze feature-request.

Edit:
De RSS update ook niet lijkt het. Ik heb TMF als RSS neergezet in de tracker, maar ik zie nog steeds 15:38 als laatste post, maar er zijn nieuwe posts in twee verschillende topics intussen.

[ Voor 61% gewijzigd door Kixtart op 25-09-2008 16:08 ]

☻/
/▌
/ \

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hmm, dit probeer ik dus net ook even met mijn bookmarks, want ik vind het wel leuk om te zien of daar nieuwe posts zijn, maar daar krijg ik ook alleen de melding 'unsupported action: login' De link verwijst vervolgens naar de faq...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je moet wel een FeedID gebruiken wat je genereert met een niet aan een IP gelockte sessie. Met de custom tracker vraag je immers de feed op vanaf een ander IP (tweakers.net server immers) dan waar je van ingelogd bent - en dus wordt je uitgelogd als je de sessie aan je IP gelocked had.
Dat zal dus ook het probleem zijn van een custom RSS. Daarom leek me een oplossing zonder RSS handiger en daarom deze feature-request.
Eens, ik gaf/geef alleen aan hoe je nu al over de gewenste functionaliteit kunt beschikken. Het is sowieso een workaround want CustomRSS wordt 'slechts' 1x in de 5min ververst (itt. tot de gewone tracker items, die elke minuut ververst worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Roelant schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:52:
[...]

Je moet wel een FeedID gebruiken wat je genereert met een niet aan een IP gelockte sessie. Met de custom tracker vraag je immers de feed op vanaf een ander IP (tweakers.net server immers) dan waar je van ingelogd bent - en dus wordt je uitgelogd als je de sessie aan je IP gelocked had.
Ik lock gewoonlijk nooit mijn sessies dus dat vind ik een beetje vreemd. Ik zal het morgen normaals testen.
Gewoonlijk bij m'n RSSclient werkt het allemaal perfect totdat ik dus uitlog bij tweakers, want dan klopt de FeedID niet meer met de ingelogde persoon*. Hoe het precies in elkaar zit weer ik niet.

*gewoonlijk export ik dan de feeds en replace de oude feedid met de nieuwe. Op dat moment heb ik ook weer toegang tot de private subfora.
Roelant schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:52:
[...]
..... 'slechts' 1x in de 5min ververst (itt. tot de gewone tracker items, die elke minuut ververst worden).
Vandaag had ik dat de feed zelfs niet na 30min refreshed was (zie edit in eerdere reactie). Wanneer en waarom dit zo is zou ik nog even verder moeten testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 26-09-2008 01:16 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sowieso vind ik de foutmelding de ik krijg met mijn rss naar de bookmarks vreemd: 'unsupported action: login'. Deze krijg ik zowel met als zonder feedID, zonder mijn sessie aan mijn IP gelockt te hebben. Maar dit lijkt weer los te staan van de problemen die Kixtart heeft.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Ik krijg het net als kix niet voor elkaar :) . Een níet aan IP gelockte sessie, feedid van de active topics mét forumfilter, en ik krijg de ongefilterde.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 17:55

crisp

Devver

Pixelated

Daar gebeurd schijnbaar iets vreemd met de lokale loopback (die een redirect triggered in React omdat de host dan niet matched). Ik zie echter niet waarom dat schijnbaar resulteert in het wegvallen van de GET vars.

Ik zal eens kijken wat er gebeurd als ik die redirect uitschakel voor requests van het lokale IP.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 17:55

crisp

Devver

Pixelated

En fixed; lokale IP's werden als 'leecher' aangemerkt en kregen daardoor een userid 0

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.