Saved by the buoyancy of citrus
Intentionally left blank
Das waar, maar je moet toegeven dat de steeksleutel wel een beetje gedateerd iscrisp schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:05:
Ik denk dat het onderscheid op zich wel prettig is, met name voor tabs
Niet echt een showstopper, maar misschien kan Femme eens kijken naar een nieuwe icon als die tijd over heeft.
Lijkt me zeker geen slecht idee om het forum een ietwat afwijkende favicon te geven, maar als ie teveel afwijkt gaat dat een beetje in tegen de hele integratie met de frontpage.
Saved by the buoyancy of citrus
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Misschien te klein om er een duidelijke G in te kunnen verwerken.
[ Voor 24% gewijzigd door Ascathon op 25-09-2008 15:54 ]
Tuurlijk. Is toch vet
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
* Wiethoofd showt zijn usericonAscathon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:54:
Je zou er een G in kunnen verwerken ipv een T. Maarja...die T is natuurlijk het officiele t.net logo.
Misschien te klein om er een duidelijke G in te kunnen verwerken.
Nou ja, is toch wel erg klein als ik m resize
[ Voor 29% gewijzigd door Ascathon op 25-09-2008 16:06 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Er blijft niet veel over van Henk op 16x16 pixels, hoewel hij herkenbaar is als je weet hoe een grote Henk eruit ziet
In een logo moet je niet gaan prutsen door in dit geval de T (die tevens het gezicht van een mannetje vormt) te vervangen door een G. Ik heb het even geprobeerd in Photoshop en ik vind het een ernstige aantasing van het logo. Ook is de herkenbaarheid van het favicon beperkt vanwege het kleine formaat van de G (vier pixels hoog).Ascathon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:54:
Je zou er een G in kunnen verwerken ipv een T. Maarja...die T is natuurlijk het officiele t.net logo. Misschien te klein om er een duidelijke G in te kunnen verwerken.
De T vervangen door een G is ernstige verneuqing van het logo. Ik heb het even geprobeerd.
☻/
/▌
/ \
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Doe dan iig een steeksleuteltje in de groene kleur. Of de letters GoT als dat past.
[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 25-09-2008 17:53 . Reden: linkje ter verduidelijking ;) ]
Het stuk steeksleutel betreft één van de ledematen van Henk en Henk hoort op GoT, dus die steeksleutel slaat wel ergens opPalomar schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:52:
Ik vond die grijze steeksleutel eigenlijk altijd al nergens op slaan. Lijkt net zo'n icoontje uit de standaard windows moricons.dll-verzameling
Valt nog wel meeFemme schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:43:
Er blijft niet veel over van Henk op 16x16 pixels, hoewel hij herkenbaar is als je weet hoe een grote Henk eruit ziet.
Maar ik zie liever een 2k8 versie van de steeksleutel ofzo.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
>> http://www.famfamfam.com/...lk/previews/index_abc.png
[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 25-09-2008 23:07 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
maak dan een 'wrench_gotgreen':RobIII schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:59:
bullet_wrench, folder_wrench, page_white_wrench, wrench en wrench_orange
Over mij
Dat wil je dus juist niet, mijn inziensRobIII schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:59:
Overigens, als we toch overal famfamfam gebruiken; daar zit ook een wrench in als ik me niet vergis. Meerdere zelfs...
>> http://www.famfamfam.com/...lk/previews/index_abc.png
[afbeelding]
We gebruiken standaard iconen voor standaard forum zaken, maar een favicon zou dusdanig onderscheidend moeten zijn (alhoewel ik die groene ook afschuwelijk vind
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
nu nog een 'steeksleutel' smilie ipv deze 'vork' smilie
[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 03-02-2011 21:53 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()