[spam?] Mogelijk spam op FP

Pagina: 1
Acties:

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
De reactie honey in 'nieuws: Tweaker schrijft code die filmmogelijkheid Canon Eos 40D ontsluit'
lijkt mij erg veel op spam.

Daarbij is er ook iemand die de post +2 heeft gegeven, die persoon zal, neem ik aan, een account zijn van dezelfde persoon.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die +2 is inmiddels aangepast dus wie dat was weet ik niet. Maar gezien het feit dat er niets te kopen valt op de gelinkte website en het een antwoord is op de parent reactie, laat ik de link verder gewoon staan. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

→ TMF :) .

[ Voor 23% gewijzigd door JHS op 25-09-2008 13:55 ]

DM!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Cloud schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:42:
Die +2 is inmiddels aangepast dus wie dat was weet ik niet. Maar gezien het feit dat er niets te kopen valt op de gelinkte website en het een antwoord is op de parent reactie, laat ik de link verder gewoon staan. :)
http://www.red.com/store :?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke dat is waar :P

Neemt niet weg dat het een valide antwoord is op de parent, dus niet out-of-the-blue er neer gekwakt wordt. Ik ben nog steeds voor een -1 maar weet niet hoe mijn collega's erover denken?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zie niet echt dat het spam is, maar vooral een behulpzame reactie op de parent-reactie. Zelf ben ik daarom voor een 0 gegaan. Ik verwacht ook niet dat die user iets met red.com temaken heeft. Hij had gewoon wat meer erbij moeten typen, zoals die reactie daarop weer heeft gedaan.

(-1 of 0 zal dus beide goed kunnen)

offtopic:
edit:
6800 berichten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 25-09-2008 14:10 ]

☻/
/▌
/ \

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
ok ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan ook niets vinden wat wijst op banden met de site zelf. Gezien de lange registratiedatum van deze user zonder spamgeschiedenis lijkt me dat het wel meevalt. * RoD houdt het op een behulpzame poging. Ik ga wel voor de -1 door de zeer korte reply wat een spammerig karakter geeft. Dat vind ik alsnog wel ongewenst.

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Als ze nou de moeite had genomen het een en ander te vertalen had ze +1 kunnen krijgen, maar nu balanceerd ze op het randje van -1 en 0. Ik geef haar zelf 0, omdat ik het spamgehalte te laag vind voor -1, en het wel degelijk iets(niet veel) toevoegt aan de discussie. Valt vrijwel samen met het gros van de 0 reacties.

Daarnaast is de quote makkelijk over te slaan, mocht je die niet willen lezen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit was het oorspronkelijke bericht:
Als je echt wat leuks wil, voor een redelijke prijs:

www.red.com
Dat zie ik nog wel als spam hoor ;)
De rest is er later bij geëdit. Mijn -1 blijft gewoon staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja dat is wel opvallend ja, en tóch is het een relevante link. Ditmaal naar een forum posting. Ik zie er nog steeds niet spam in - het heeft het toontje niet echt - maar ik onthoud het wel even :)

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Dirk schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:56:
Dit was het oorspronkelijke bericht:

[...]

Dat zie ik nog wel als spam hoor ;)
De rest is er later bij geëdit. Mijn -1 blijft gewoon staan.
Oh een edit, in dat geval had ik hem ook -1 gegeven, en gelaten. Nu laat ik hem echter op 0 omdat ik de regel met mij zelf heb geëdite post niet opnieuw te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eerst was het een twijfelgeval, maar na zijn edit met moderatiegezeik heb ik ook deze een -1 gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 05:57:
[...]

Eerst was het een twijfelgeval, maar na zijn edit met moderatiegezeik heb ik ook deze een -1 gegeven.
honey
Geslacht Vrouw
O-)

Pagina: 1