[Productreview] Review verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Topicstarter
Lieve admins..
Ik dacht even mijn review van de iPhone 3G te updaten, blijkt deze verwijderd te zijn. Ik denk niet dat deze verwijderd is omdat het een slechte review was (4 sterren en goed bekeken).
Ik heb toch aardig wat uurtjes in de review gestoken, dus ik zou graag weten of jullie deze nog ergens op een backup hebben staan. Heb zelf een oudere versie bewaard, maar er is toch redelijk veel gewijzigd en het commentaar van medetweakers heb ik ook niet.. Volgens mij is dit gebeurd tijdens de restyle van het forum.
Wat ook opvallend was is dat er na mij nog 2 andere iPhone reviews verschenen, maar dat deze niet onder hetzelfde product vielen (een tweede iPhone 3G 16gb)
Nu kan het zijn dat er meer reviews verwijderd zijn tijdens de grote GoT restyle, mocht dat zo zijn, dan zou iedereen dat hier kunnen vermelden.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik zie hem er idd ook niet tussen staan. Ik denk dat hij het nieuwe product dat is geworden: pricewatch: Apple iPhone 3G 16GB en dat het oude product verwijderd is. Maar wie dat heeft gedaan weet ik ook niet. Zal ff iemand een kick geven hier naar toe :)

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heb even gezocht voor je maar ik kan hem inderdaad ook niet vinden. We, of ik iig, kunnen niet productreview terugzoeken. Wellicht dat iemand anders daar meer over kan vertellen.

Edit: DaannO was me te snel af...

[ Voor 9% gewijzigd door Regeneration op 25-09-2008 13:28 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

→ PW :) .

[ Voor 72% gewijzigd door JHS op 25-09-2008 13:40 ]

DM!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Je review is inmiddels in ere hersteld en ik zal hierbij gelijk opbiechten dat ik de schuldige was van het verdwijnen van je review. Ik heb gister namelijk wijzigingen doorgevoerd bij de iPhone 3G 16GB in de Pricewatch, waarbij blijkbaar per ongeluk de reviews zijn verdwenen. Het lijkt om een technisch probleem te gaan dus we zijn nog ff aan het testen waar het precies misgaat. Mijn excuses en bedankt voor het melden :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Topicstarter
Hey, super bedankt! Dit scheelt mij weer een hele hoop werk. _/-\o_
De review staat nu wel onder de iPhone White.
Maar opzich is die hetzelfde als de zwarte versie, los van de kleur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb eerder dit jaar een review geschreven en die is ook verdwenen.

pricewatch: Logitech Alto Express

of

pricewatch: Logitech Alto Cordless Express

Er waren ook een of twee reacties bij die review. Ik merkte het een maand of 1-2 geleden al, maar had geen zin meer om een nieuwe te schrijven.

[ Voor 18% gewijzigd door Paquito op 12-10-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
duss...

[ Voor 6% gewijzigd door Paquito op 15-10-2008 16:33 ]

Pagina: 1