Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Legenda in topiclijsten

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Ik merk nou dat het in voornamelijk mijn Activetopics wel heel bont is qua kleuren. Ik zie zo 5 verschillende kleuren icoontjes. Geel is geen nieuwe berichten, rood is wel nieuwe berichten, maar het is een beetje onduidelijk wat de rest ook weer betekent. Voor nieuwe gebruikers is hier helemaal geen touw aan vast te knopen waarschijnlijk. Kan er (onderaan bijv.) niet een korte legenda komen die de kleurtjes even toelicht? Een alternatief zou het title/alt-attribuut kunnen zijn voor de icoontjes, nu staat bij elk soort icoon "Nieuwe berichten".

Bovenstaande geldt voor alle topiclijsten, dus AT, post history, forumoverzicht, wellicht zoekresultaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 25-09-2008 13:01 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Je bent zo te zien sowieso al in de war, want geel is juist wel nieuwe berichten en grijs geen nieuwe berichten ;)

The devil is in the details.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Ik ben net nieuw hier, dan krijg je dat. :+
Voorheen was rood nieuwe berichten en grijs niet, of ben ik nou helemaal gek geworden? :D

Saved by the buoyancy of citrus

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Grijs is volgens mij géén nieuwe berichten, geel is nieuwe berichten binnen de Feedback hoofdgroep :)

Verder komen de kleuren gewoon overeen met de kleuren van de betreffende HG rubriek van het topic.

[ Voor 34% gewijzigd door Cloud op 25-09-2008 13:08 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
De kleuren verschillen sowieso per hoofdgroep, maar grijs is nu altijd geen nieuwe berichten, een kleurtje is wel nieuwe berichten.

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Cloud schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:05:
Verder komen de kleuren gewoon overeen met de kleuren van de betreffende HG rubriek waaronder de HG valt van het topic.
:Y)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Details :P

Maar inderdaad rubriek

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tis een beetje loos om zo'n 56 verschillende icoontjes eronder te zetten en uit te leggen wat ze allemal precies voorstellen :P
Ik gok dat ze (tzt) wel beschreven worden in de forum survivalguide :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.