Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Saved by the buoyancy of citrus
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als je nu een forumfilter hebt ingesteld, en je wilt de AT zonder filter bekijken, dan moet je klikken op Active topics bovenin, dan krijg je ze gefiltert, en dan vervolgens op het linkje dat je krijgt om ze ongefilterd te tonen. Die stond dus voorheen in een menu'tje onder Active Topics.
[ Voor 39% gewijzigd door Cyphax op 25-09-2008 12:42 ]
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dan blijft de functionaliteit ook hetzelfde.
[ Voor 8% gewijzigd door Herby op 25-09-2008 13:39 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Aangezien dat beide verouderde browsers zijn denk ik niet dat het de moeite loont om daar nog iets voor te gaan fixenOpi schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:15:
De pull-down menu's van Search en Faq worden in de tweakers-template in Firefox 2.1 en IE6.0 niet correct weergegeven sinds de invoering van de tweakers_ng template; het tweede veld van de Quicksearch (Dit topic (AND) e.d.) blijft on top.
Intentionally left blank
Ik denk van wel.crisp schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:53:
Aangezien dat beide verouderde browsers zijn denk ik niet dat het de moeite loont om daar nog iets voor te gaan fixen
Het kan zo te zien ook alleen voorkomen als je de tracker rechts hebt staan of uitgeschakeld hebt omdat anders de menu's er naast blijven ipv er deels overheen vallen, en je moet natuurlijk ook het quicksearch-menuutje uitgeklapt hebben staan.Opi schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:28:
[...]
Ik denk van wel.Van Korakal heb ik begrepen dat het in FF3 niet meer voorkomt. Het verbaast me alleen dat het zich nu pas voordoet.
Intentionally left blank