Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

activetopics met/zonder filter menuoptie

Pagina: 1
Acties:

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Word het ook weer mogelijk bij active topics om direct te kiezen of je het forumfilter aan of uit wilt ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Die mis ik ook in eerste instantie. Gaat nu alleen met een omweg. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat bedoel je precies? Er staat toch een link bovenaan waarmee je het forumfilter in en uit kunt schakelen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
In de vorige layout was er onder Active topics een menu met Active topics met filter, en zonder. Volgens mij alleen als je dat in je prefs ingesteld hebt, anders was er ook geen submenu. Dit submenu is nu gewoon verdwenen.

Als je nu een forumfilter hebt ingesteld, en je wilt de AT zonder filter bekijken, dan moet je klikken op Active topics bovenin, dan krijg je ze gefiltert, en dan vervolgens op het linkje dat je krijgt om ze ongefilterd te tonen. Die stond dus voorheen in een menu'tje onder Active Topics.

[ Voor 39% gewijzigd door Cyphax op 25-09-2008 12:42 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Daar is niets aan veranderd vziw, wat bedoel je precies?

Intentionally left blank

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/activetopics.png

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ah, so. Daar moet ik dan even iets op verzinnen :)

Intentionally left blank

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Je zou kunnen overwegen, en ik roep maar iets totaal geks, om er een pulldown-menu'tje van te maken zoals ook bij onder meer "Zoeken"? :+
Dan blijft de functionaliteit ook hetzelfde. :P

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Inderdaad zo geopperd als Cyphax laat zien in de screenshot. Deze reply is puur ter bevestiging ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Herby op 25-09-2008 13:39 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

De pull-down menu's van Search en Faq worden in de tweakers-template in Firefox 2.1 en IE6.0 niet correct weergegeven sinds de invoering van de tweakers_ng template; het tweede veld van de Quicksearch (Dit topic (AND) e.d.) blijft on top.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Opi schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:15:
De pull-down menu's van Search en Faq worden in de tweakers-template in Firefox 2.1 en IE6.0 niet correct weergegeven sinds de invoering van de tweakers_ng template; het tweede veld van de Quicksearch (Dit topic (AND) e.d.) blijft on top.
Aangezien dat beide verouderde browsers zijn denk ik niet dat het de moeite loont om daar nog iets voor te gaan fixen ;)

Intentionally left blank

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

crisp schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:53:
Aangezien dat beide verouderde browsers zijn denk ik niet dat het de moeite loont om daar nog iets voor te gaan fixen ;)
Ik denk van wel. :P Van Korakal heb ik begrepen dat het in FF3 niet meer voorkomt. Het verbaast me alleen dat het zich nu pas voordoet.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Opi schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

Ik denk van wel. :P Van Korakal heb ik begrepen dat het in FF3 niet meer voorkomt. Het verbaast me alleen dat het zich nu pas voordoet.
Het kan zo te zien ook alleen voorkomen als je de tracker rechts hebt staan of uitgeschakeld hebt omdat anders de menu's er naast blijven ipv er deels overheen vallen, en je moet natuurlijk ook het quicksearch-menuutje uitgeklapt hebben staan.

Intentionally left blank

Pagina: 1