M'n moeder heeft een Asus F7F laptop (windows Vista).
Hierop werkte het draadloze internet.
Gezien ze geen ervaring heeft met pc's heb ik er UVNC op geïnstalleerd om de pc van buitenaf te kunnen overnemen.
Eerst alles getest, werkte perfect van buitenaf.
Echter toen ik de laptop herstartte kreeg ik enkel beperkte/lokale toegang tot het draadloze netwerk
UVNC verwijderd, antivirus verwijderd, windows firewall verwijderd.
Laptop opnieuw herstart, maar helaas nog steeds niets.
Router gereset, nog steeds niets.
De laptop vindt wel elk draadloos netwerk in de buurt, maar kan met geen enkel netwerk verbinding maken (tenzij met beperkte toegang of lokaal).
Heb nu net op het werk de drivers gedownload en op cd gezet, om deze avond verder te proberen, maar als het opnieuw installeren van de draadloze netwerkadapter niet helpt, weet ik ook niet meer wat er mis kan gegaan zijn.
Heeft iemand nog ideeën?
Hierop werkte het draadloze internet.
Gezien ze geen ervaring heeft met pc's heb ik er UVNC op geïnstalleerd om de pc van buitenaf te kunnen overnemen.
Eerst alles getest, werkte perfect van buitenaf.
Echter toen ik de laptop herstartte kreeg ik enkel beperkte/lokale toegang tot het draadloze netwerk
UVNC verwijderd, antivirus verwijderd, windows firewall verwijderd.
Laptop opnieuw herstart, maar helaas nog steeds niets.
Router gereset, nog steeds niets.
De laptop vindt wel elk draadloos netwerk in de buurt, maar kan met geen enkel netwerk verbinding maken (tenzij met beperkte toegang of lokaal).
Heb nu net op het werk de drivers gedownload en op cd gezet, om deze avond verder te proberen, maar als het opnieuw installeren van de draadloze netwerkadapter niet helpt, weet ik ook niet meer wat er mis kan gegaan zijn.
Heeft iemand nog ideeën?