Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Autocad2008] 'Unhandled access violation' ? *

Pagina: 1
Acties:

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11 20:13
Ik krijg steeds de volgende foutmelding in autocad 2008. Google vind geen resultaten op deze melding. Verder zit mijn pc in een domein en gebruik ik Windows XP pro. Het is ook niet zo dat ik een bepaalde handeling verricht waardoor deze melding komt, deze melding komt vaak zomaar in beeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/25/1222324813-930.jpg

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

fanta22 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:23:
Google vind geen resultaten op deze melding.[...]

[afbeelding]
[google=unhandled access violation]

Ik pas je topictitel even aan met het verzoek om in het vervolg wel zelf te zoeken voordat je een topic start.

Foutmelding autocad > [Autocad2008] 'Unhandled access violation' ? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• fanta22
Dat is inderdaad de algemene melding, deze houd in dat de applicatie naar het gedeelte van het geheugen schrijft dat door een andere applicatie gebruikt wordt. (oplossing ECC geheugen plaatsen)
Maar ik kan niks vinden over de specifieke melding 0x7e011f64
Ook heb ik geen zin om hardwarematig aanpassingen te verrichten. Ik zou graag willen weten of er andere oplossingen zijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je kan interpreteren wat de melding betekent; waarom begrijp je dan niet dat beide adressen geheugen adressen zijn die per melding, of per installatie verschillen?

Waarom denk je dat het grootste gedeelte van de hits over autocad gaan? En er staan ook meer dan voldoende oplossing tussen trouwens; ik kan me niet voorstellen dat je die allemaal hebt geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• fanta22
Hotfix gevonden en probleem opgelost

• fanta22
Het probleem is toch weer terug gekomen tijdens het plotten kwam deze melding weer terug.
Dit is erg vreemd omdat er op de website van autodesk staat dat deze Hotfix dit probleem zou moeten verhelpen.

• fanta22
Ik heb een repair van autocad 2008 uitgevoerd, dit werkte helaas niet. Ik heb het programma hierna verwijderd (ook uit het register) en daarna opnieuw geinstalleerd, ook dit had geen effect. Het vervelende is dat ik de melding niet altijd kan oproepen deze verschijnt soms gewoon (meestal tijdens het plotten).
Ik zit er aan te denken om toch maar nieuw geheugen voor deze computer te bestellen, of weet iemand nog een andere oplossing?

• fanta22
Ik denk dat ik de oplossing heb bij, omdat de melding bijna altijd voorkwam tijdens het plotten ben ik ergens achtergekomen. Bij het comand einde tekening moeten de save instellingen op purge and save staan en dit was niet zo. Ik heb dit nu zo ingesteld en nu is het afwachten of het de juiste oplossing is.
Pagina: 1