Toon posts:

[CoverSutra] Hoe transparante pop-up instellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een nieuwe macbook pro heb waar de audio controls op het toetsenbord zitten (in tegenstelling tot mijn powerbook) ben ik overgestapt van You Control Tunes naar CoverSutra. Fijn proggie, lekker licht ook!

Zit met een ding, normaliter als een nieuw nummer begint af te spelen komt er bovenin de toolbar een soort "textballon" waarin de albumcover staat met de artist en titel etc.
Toen ik laatst een beetje met de instellingen aan het klooien was kreeg ik ineens bij nummerswitch ineens zon floating vierkant pop-upje ongeveer midden in mijn scherm met al die informatie erin (voorbeeld hier: http://coversutra.com/i/screenshot6.png ). Dit vind ik zelf veel prettiger omdat hij niet zo de aandacht trekt tov die pikzwarte tekstballon die bovenin verschijnt.
Na een paar nummerswitches was dit weer weg en zat-ie weer normaal met die textballon boven in beeld.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik altijd die pop-up versie zoals in die screenshot te zien krijg ipv die ballon in de toolbar?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:12
Ik heb je post afgesplitst van Apple Software & Diensten. Laat het duidelijk zijn dat dit soort vragen daar niet de bedoeling zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Van een forum:
Coversutra can use Growl, although recently, I found that, coinciding with the release of its own notification system, the Growl Notifications don't send until the previous notification starts disappearing (while previously, they'd just cascade one after the other)

Anyways, you can enable it (although mine was enabled by default... maybe because I updated!), by holding the Option Key while clicking the cog thing for options, and then selecting "Advanced Preferences..."

Then you'll see:
"Use Growl for... song change notifications"

And it'll work!
En growl kun je de popup vensters heel erg goed in verfijnen

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op donderdag 25 september 2008 @ 07:35:
Ik heb je post afgesplitst van Apple Software & Diensten. Laat het duidelijk zijn dat dit soort vragen daar niet de bedoeling zijn :)
Bedankt, ik dacht dat alleen verzoekjes niet gewenst waren :)
Dnc1n schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:23:
Van een forum:

[...]

En growl kun je de popup vensters heel erg goed in verfijnen
Hmm.. Growl ben ik niet zo heel erg fan van, ik vond juist de looks van dat losse pop-upje wel fijn...

Ben er overigens achter dat deze alleen verschijnt als je de mediatoetsen op je keyboard gebruikt, de tekstballon uit de toolbar verschijnt als je in iTunes op next/previous klikt of als er automatisch een nieuw nummer start. Vrij irritant naar mijn idee, ik wil in beide gevallen dezelfde zien en niet totaal verschillende dingen afhankelijk van de manier waarop ik een nummer skip...

Edit:
In de advanced notifications kan je alleen die pop-up helemaal uitschakelen, niet kiezen dat je altijd dezelfde stijl wil zien. Verder begrijp ik de post die je quote niet helemaal, wordt daar nou gezegd dat je met Growl die notificatie-pop-ups kan finetunen? Ik neem aan dat we het dan over de notificaties van Growl zelf hebben in tegenstelling tot de pop-up van CoverSutra die ik graag wil?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 13:17 ]

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:12:
[...]

Edit:
In de advanced notifications kan je alleen die pop-up helemaal uitschakelen, niet kiezen dat je altijd dezelfde stijl wil zien. Verder begrijp ik de post die je quote niet helemaal, wordt daar nou gezegd dat je met Growl die notificatie-pop-ups kan finetunen? Ik neem aan dat we het dan over de notificaties van Growl zelf hebben in tegenstelling tot de pop-up van CoverSutra die ik graag wil?
De pop-up die je bovenin krijgt die kan je door Growl laten regelen via die instelling. In Growl kun je dan aangeven welke style popup je wilt. Het is dan idd niet helemaal dezelfde als die je krijgt bij het gebruik van de mediatoetsen, maar het heeft er wel iets van weg.