Hallo allen,
Ik ben nieuw hier en heb net al wat geprobeerd te vinden omtrent mijn probleem.
Het verhaal gaat zo...
Enige tijd geleden heb ik mijn pc een grondige opknap beurt gegeven...
Welteverstaan het volgende :
-MoBo: AsRock AliveDual ESata2+ nF3
-Processor: AMD 64X2 AM2 5000+
-Geheugen: 4GB MDT DDR2-800
-GPU: XFX GeForce 9600GT XXX Alpha Dog edition
-Voeding: CoolerMaster 520Watt (levert bij 12totaal : 34A)
Verder 2 harde schijven (IDE) en een DVD brander.
Het systeem draait op XP met SP3.
Als monitor een lcd tv aangesloten via HDMI met de meegeleverde HDMI->DVI adapter van mijn grafische kaart.
Het probleem:
Alles loopt goed zolang ik geen games speel. Als ik een game speel gaat de fan van de videokaart soms op max snelheid draaien en krijg ik een blauw scherm.
Ik moet de PC resetten om hem weer aan de gang te krijgen, dan blijft de fan op max snelheid draaien tot windows opstart.
Ik ben met XFX bezig een oplossing te vinden en zij vroegen het volgende:
-Of ik de PC verplaatst had : Ja dat is zo maar hij staat nu helemaal vrij en due kan hij zijn warmte makkelijk afvoeren lijkt mij.
-Of er met het verplaatsen van de PC geen stekker verkeerd zat: Allemaal gechecked en ook van binnen in de PC zit alles nog goed.
-Of ik de beta drivers wilde installeren: Gedaan niets geholpen.
-Of ik de meegeleverde drivers weer wilde installeren: Gedaan maar nog steeds het probleem.
Ik wacht nu op een reactie van hun maar dacht ik post het hier misschien weet een van jullie een oplossing...
Het gekke is dat ik bv Age of Empires 3 speel zonder problemen, ook alle CoD games draaien goed.
Maar Age of Mythology...blauw scherm op verschillende tijden tijdens het spelen, de ene keer tijdens het intro filmpje, de andere keer tijdens het spel.
Two worlds eigenlijk hetzelfde, de intro draait goed maar zodra ik begin met spelen...de eerste keer na 5 seconden...de tweede keer na 10 seconden...het is elke keer anders.
Weet een van jullie iets?????
Thanks...pfoe wat een typ werk
Ik ben nieuw hier en heb net al wat geprobeerd te vinden omtrent mijn probleem.
Het verhaal gaat zo...
Enige tijd geleden heb ik mijn pc een grondige opknap beurt gegeven...
Welteverstaan het volgende :
-MoBo: AsRock AliveDual ESata2+ nF3
-Processor: AMD 64X2 AM2 5000+
-Geheugen: 4GB MDT DDR2-800
-GPU: XFX GeForce 9600GT XXX Alpha Dog edition
-Voeding: CoolerMaster 520Watt (levert bij 12totaal : 34A)
Verder 2 harde schijven (IDE) en een DVD brander.
Het systeem draait op XP met SP3.
Als monitor een lcd tv aangesloten via HDMI met de meegeleverde HDMI->DVI adapter van mijn grafische kaart.
Het probleem:
Alles loopt goed zolang ik geen games speel. Als ik een game speel gaat de fan van de videokaart soms op max snelheid draaien en krijg ik een blauw scherm.
Ik moet de PC resetten om hem weer aan de gang te krijgen, dan blijft de fan op max snelheid draaien tot windows opstart.
Ik ben met XFX bezig een oplossing te vinden en zij vroegen het volgende:
-Of ik de PC verplaatst had : Ja dat is zo maar hij staat nu helemaal vrij en due kan hij zijn warmte makkelijk afvoeren lijkt mij.
-Of er met het verplaatsen van de PC geen stekker verkeerd zat: Allemaal gechecked en ook van binnen in de PC zit alles nog goed.
-Of ik de beta drivers wilde installeren: Gedaan niets geholpen.
-Of ik de meegeleverde drivers weer wilde installeren: Gedaan maar nog steeds het probleem.
Ik wacht nu op een reactie van hun maar dacht ik post het hier misschien weet een van jullie een oplossing...
Het gekke is dat ik bv Age of Empires 3 speel zonder problemen, ook alle CoD games draaien goed.
Maar Age of Mythology...blauw scherm op verschillende tijden tijdens het spelen, de ene keer tijdens het intro filmpje, de andere keer tijdens het spel.
Two worlds eigenlijk hetzelfde, de intro draait goed maar zodra ik begin met spelen...de eerste keer na 5 seconden...de tweede keer na 10 seconden...het is elke keer anders.
Weet een van jullie iets?????
Thanks...pfoe wat een typ werk