[Home Cinema]Importeren via Amazone bijvoorbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 20:04

Aight!

'A toy robot...'

Topicstarter
Hallo,

Ik had ik een vraag, kon het niet vinden met de search, maar ik was rond aan het kijken voor Home Cinema sets, en als student vond ik ze nog allemaal aan de dure kant, nu keek ik voor de gein eens op Amazone.com en die hebben zeer leuke aanbiedingen van setjes staan. En met de huidige dollar koers, is het erg aantrekkelijk om wat te kopen daar.

Maar, wat zijn de nadelen ervan?

- geen garantie?
- btw er nog op als hij gepakt wordt door de douane?
- komt hij wel aan?

Heeft er iemand toevallig ervaring mee?Heb eigenlijk nog nooit zo een groot bedrag naar een buitenlands bedrijf overgemaakt..

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit soort vragen zijn echt al vaker langs gekomen, ik zou dus even gaan zoeken als ik jou was, Naast, invoerrechten, flinke verzendkosten, en BTW over het geheel heb je ook nog het probleem dat ze in de VS met 110V werken, en niet met 230V zoals hier.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

voodooless schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:46:
Dit soort vragen zijn echt al vaker langs gekomen, ik zou dus even gaan zoeken als ik jou was, Naast, invoerrechten, flinke verzendkosten, en BTW over het geheel heb je ook nog het probleem dat ze in de VS met 110V werken, en niet met 230V zoals hier.
En niet te vergeten: 60 Hz ipv 50 Hz
[Sarcasm mode on]
60 Hz FTW _/-\o_
[/Sarcasm mode off]

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:12
Zou ook even kijken naar de verzendkosten... Dikke kans dat je daar van schrikt

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Amazon (amazone is zo'n vrouw te paard uit de oudheid) verstuurt geen hardware buiten de VS. Tot zover.

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-05 08:28

Lord_Nemesis

Wa oars?

Kaj. schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 01:29:
Amazon (amazone is zo'n vrouw te paard uit de oudheid) verstuurt geen hardware buiten de VS. Tot zover.
[offtopique]Niks oudheid... Elke (mooie) meid die heden ten dage te paard gaat mag zichzelf ook amazone noemen.[/offtopique]

Ik heb hier ook eens naar gekeken, maar het bleek dat Amazon inderdaad niet naar nederland kon leveren.

Tip; kijk eens bij de duitse amazon.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Topicstarter
Kaj. schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 01:29:
Grapjas, ik zal de duitse maar eens bekijken dan. Als het mij 100 tot 200 euro kan schelen is het nog de moeite waard, kan zelf wel even ophalen als het nodig is. Maar als het maar 50 euro meer is dan Nederland, dan moet ik gewoon wachten tot er een mooie aanbieding is.

Had namelijk een mooie Harman en Kardon setje op het oog, alleen voor 700/800 euro's in Nederland, is mij net iets te veel.

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Topicstarter
Nou ik heb op de duiste variant een paar gevonden, grote vraag welke?
Ik denk zelf dat ik voor een Sony setje ga, dan heb ik een complete iets, en daarna over de jaren?of mocht ik een financiële meevaller hebben dan een Harman & Kardon reciever/tuner aanschaffen, maar die zijn los rond de 400 euro's...Dat red mijn beurs net niet.

Dit heb ik kunnen vinden:
Sony DAV-DZ 260 voor €250

Sony HTP 708 voor €290

Sony HT-SS 1300 voor €300

Harman Kardon HK TS 7 BQ 5.1 voor €300

Budget is dus ongeveer €400 max. Aangezien ik er eigenlijk helemaal geen verstand van heb, en eigenlijk gewoon goed geluid wil hebben voor mijn PS3 en LCD-TV (HD-Ready) weet ik niet of ik het beste een Home Cinema set kan kopen, of een losse reciever/versterker met boxen erbij. HDMI lijkt me wel handig, kan ik het tenmiste met 1 afstandsbedieing alles doen. De Sony HT-SS lijkt me het beste, maar moet denk ik toch naar de winkel om het geluid te horen, of heeft iemand er ervaring mee?

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 11:46

silitek

Tubes Only

Je zult ook ook MP kunnen kijken voor een Home cinema setje. Zo staat er een HK set voor binnen jou budget..

:)

Tubes....It's what make music music!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:06

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je geeft het antwoord zelf al: je moet naar de winkel om te luisteren. Verder zijn "wat moet ik kopen" topics niet echt gewenst; deze gaat dicht.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.