Ik heb na lang zoeken eindelijk een mooi appartementje gevonden en nu moet ik natuurlijk een hypotheek hebben. Aangezien ik natuurlijk weer net in een grote financiële crisis het huisje had gevonden ben ik direct overal gaan kijken voordat de rentes te veel uit de pan gaan rijzen. Dus ik heb ook een offerte aanvraag gedaan bij de DSB. En nu waarschuwt iedereen altijd voor de DSB, omdat ze onbetrouwbaar zouden zijn, je uitknijpen, en allemaal addertjes onder het gras hebben etc. Maar goed, kijken kan natuurlijk geen kwaad en ze zijn op de proppen gekomen met een zeer scherpe rente. Die ligt namelijk 0.5% lager dan bij een gerenomeerde bank als de ABN. (het is 5.25% tegen 5.75%).
Nu vroeg ik mij af wie er ervaring heeft met een hypotheek van de DSB en of er mensen zijn die het ook eens echt hebben verdiept in de DSB hypotheken en wat ze er van vonden.
Aan "gevoel" verhalen heb ik niet zo heel veel, want ik weet dat het gevoel bij velen niet zo goed is, maar ik ga liever op feiten af dan gevoel. Dus schiet de DSB maar lek, maar dan graag met feiten.
Nu vroeg ik mij af wie er ervaring heeft met een hypotheek van de DSB en of er mensen zijn die het ook eens echt hebben verdiept in de DSB hypotheken en wat ze er van vonden.
Aan "gevoel" verhalen heb ik niet zo heel veel, want ik weet dat het gevoel bij velen niet zo goed is, maar ik ga liever op feiten af dan gevoel. Dus schiet de DSB maar lek, maar dan graag met feiten.